اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان جوان زنجانی:

«آقای آبی» در زنجان ساخته می‌شود

کارگردان زنجانی از ساخت انیمیشن «آقای آبی» در زنجان خبر داد.

«آقای آبی» در زنجان ساخته می‌شود

غلامرضا تروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی اسلامی و اهمیت این موضوع در جامعه اسلامی انیمیشن «آقای آبی» ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از ساخت این اثر ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه به ویژه قشر کودک و نوجوان است، تصریح کرد: در این انیمیشن تلاش شده است، سبک زندگی اسلامی به صورت ساده بیان شود.

این هنرمند زنجانی با بیان اینکه انیمیشن‌های تولیدی در حوزه کودک و نوجوان و در موضوعات مختلف توانسته جایگاه خود را در بین مخاطبان که تعداد آنها هم کم نیست، پیدا کند، اذعان داشت: خوشبختانه ساخت این آثار همواره با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه می‌شود و موجب آموزش بهتر موضوعات به این گروه از جامعه می‌شود.

تروان همچنین به ساخت سایر آثار مذهبی و دینی نیز اشاره داشت و اضافه کرد: فیلم کوتاه «پرواز فرشته» نیز با موضوع مذهبی ساخته شده و داستان یک پیرزن نیکوکار را روایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این اثر بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بیان داشت: طی روزهای اخیر از این اثر در دانشگاه علمی و کاربردی زنجان تجلیل شد.

این هنرمند زنجانی در ادامه به سایر فعالیت‌های خود در عرصه هنر اشاره کرد و گفت: عکاسی در زمینه موضوعات مذهبی نیز از دیگر اقداماتی است که در چند سال فعالیتم در عرصه هنر انجام داده‌ام.

تروان با اشاره به عکاسی در زمینه عاشورا و اتفاقات رخ داده در این واقعه متذکر شد: در جشنواره عکس عاشورا که در دانشگاه روزبه برگزار شد، این آثار برگزیده شدند.

این کارگردان زنجانی در ادامه با تاکید بر حمایت بیش از پیش مسئولان از هنرمندان اذعان داشت: حمایت همه‌جانبه مسئولان موجب ساخت آثار با کیفیت و فاخر می‌شود و همین امر موجب می‌شود، هنر در استان ترویج یافته و افراد بیشتری به هنر روی بیاورند.

انتهای پیام/73005/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول