اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی

ژیمناستیک و دو و میدانی استان مرکزی به جمع تیم‌های حاضر پیوستند

دبیر ستاد بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی در استان مرکزی از افزوده شدن هیئت‌های ژیمناستیک و دو و میدانی به جمع تیم‌های حاضر در این ستاد خبر داد.

ژیمناستیک و دو و میدانی استان مرکزی به جمع تیم‌های حاضر پیوستند

محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ستاد بازی‌های آسیایی کره جنوبی برای نخستین بار در استان تشکیل شده است که این ستاد مسئولیت برنامه‌ریزی به منظور حضور هر چه بهتر ورزشکاران و مربیان و داوران استان را در این بازی‌ها بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بازی‌های‌ آسیایی در 36 رشته برگزار می‌شود ، رشته‌هایی که احتمال مدال‌آوری ورزشکاران استان در آن‌ها وجود دارد، زیر نظر ستاد بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی در استان سیاست‌ها و برنامه‌های تمرینی خود را دنبال می‌کنند که این رشته‌ها شامل هاکی، سپک‌تاکرا، هندبال، شیرجه، اسکواش، تیراندازی، تیر و کمان، کبدی، ووشو، والیبال، دوچرخه‌سواری و کاراته است.

دبیر ستاد بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی در استان مرکزی افزود: در دومین جلسه این ستاد که روز گذشته برگزار شد با توجه به اهمیت رشته‌هایی چون ژیمناستیک و دو و میدانی و شانس مدال‌آوری ورزشکاران استان در این رشته‌ها، افزوده شدن این 2 رشته به جمع رشته‌های زیر پوشش ستاد بازی‌ها پیشنهاد شد که خوشبختانه با موافقت اعضای ستاد مواجه و مورد تصویب قرار گرفت و امیدواریم با افزوده شدن این 2 هیئت شاهد موفقیت هر چه بیشتر ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی کره جنوبی باشیم.

مرادی از عضویت مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، رئیس گروه تربیت بدنی دانشگاه اراک، مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد، رئیس اداره ورزش و جوانان اراک، معاونت ورزشی اداره کل، رئیس اداره توسعه ورزش قهرمانی، مدیر پایگاه قهرمانی و نمایندگان هیئت‌های ذکر شده در این ستاد خبر داد.

انتهای پیام/87006/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول