اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال گلستان خبر داد:

برگزاری بازی‎های آسیایی و اردوهای تیم ملی در گلستان

رئیس هیئت فوتبال استان گلستان از برگزاری اردوهای تیم ملی و بازی‎های آسیایی در گلستان خبر داد.

برگزاری بازی‎های آسیایی و اردوهای تیم ملی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم برزمینی رئیس جدید هیئت فوتبال استان گلستان امشب در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: انتخابات امسال مجمع فوتبال استان گلستان برای انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان یکی از سالم‎ترین انتخابات در سطح استان و شاید در سطح کشور بود.

وی ادامه داد: رای می‎آوردم یا نمی‎آوردم از این مجمع راضی بودم. 

برگزاری بازی‎های آسیایی و اردوهای تیم ملی در گلستان

رئیس هیئت فوتبال استان گلستان در خصوص برگزاری اردوها و برنامه‎های مناسب برای پیشرفت سطح فوتبال استان و پیشرفت تیم‎های حاضر در لیگ‎های مختلف گفت: پس از انتخابات مجمع به همراه رئیس فدراسیون از زمین فوتبال در کریم‎آباد گرگان بازدید کردیم که آقای کفاشیان از داشتن چنین ظرفیتی در گرگان متعجب شد.

برزمینی افزود: پس از این بازدید موافقت‎هایی را از رئیس فدراسیون گرفتیم تا اردوهای تیم ملی و مسابقات آسیایی را  برگزار تا از این زیرساخت‎های بسیار مناسب در استان استفاده کنیم.

در خصوص تاکید مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص تامین بودجه هیئت فوتبال و حمایت مالی تیم‌ها توسط رئیس هیئت استان گفت: یکی از مشکلات استان گلستان در خصوص اسپانسر نبود شرکت‎ها و کارخانجات صنعتی در سطح استان است.

برزمینی گفت: استان‎های دیگر همانند اصفهان که کارخانه‎های بزرگ از تیم‎ها حمایت می‎کنند؛ اغلب بازیکنان آنها از استان‎های دیگر هستند که این امر کمک می‎کند آن تیم‎ها بیشتر موفق شوند؛ حتی در حال حاضر بسیاری از بازیکنان ما در استان‎های دیگر مشغول به فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: نیاز است در اینجا مسئولان استانی و حتی مجمع نمایندگان برای جذب و ترغیب کارخانه‎ها و شهرک‎های صنعتی به سمت حمایت از تیم‎های ورزشی تلاش کنند تا وضعیت کنونی ورزش استان بهبود یابد. 

برای تغییر آمده‎ام / تشکیل تیم فوتبال پیشکسوتان استان در دستور کار است

رئیس هیئت فوتبال استان گلستان در خصوص تشکیل کمیته‎های مختلف در هیئت فوتبال استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما می‎توانیم در سطح استان 20 کمیته را تشکیل دهیم در مدت گذشته جلسات مختلفی را با اهالی فوتبال و افراد متخصص برگزار کردیم و مقصد این است که کمیته‎های تخصصی و قوی را در هیئت فوتبال استان داشته باشیم.

برزمینی اضافه کرد: این قوت در کمیته‎ها باید در هیئت رئیسه هیئت فوتبال هم وجود داشته باشد و به همین منظور تلاش خواهیم کرد تا ظرف دو هفته آینده این موضوع سامان یابد و یک هیئت رئیسه قوی کار خود را آغاز کند.

وی گفت: برای تغییر و تحول آمده‎ایم؛ هرچند که ممکن است از افرادی که در گذشته نیز در هیئت فعالیت می‎کردند، استفاده کنیم.

برزمینی بر برگزاری نشست‎های فصلی کمیته‎های مختلف تاکید داشت و تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا مجمع در هر سال به صورت منظم برگزار شود و کمیته‎ها به صورت فصلی و سالیانه گزارشی از عملکرد خود را ارائه کنند.

وی در پایان از تشکیل کمیته پیشکسوتان خبر داد و اذعان داشت: در تلاشیم تا با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان فوتبال استان یک تیم مناسب را تشکیل دهیم و با انجام تمرینات منظم، با این تیم در مسابقات مختلف نیز شرکت کنیم. 

انتهای پیام/83004/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول