اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل:

کسب یک سهمیه در بازی‌های آسیایی هدف اصلی ما است

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: هدف اصلی هیئت شمشیربازی استان اردبیل کسب یک سهمیه در بازی‌هایی آسیایی است.

کسب یک سهمیه در بازی‌های آسیایی هدف اصلی ما است

هادی صباغی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: شمشیربازی اردبیل در صورت توجه و حمایت کافی و به موقع توان داشتن حداقل یک سهمیه در بازی‌هایی آسیایی اینچئون کره جنوبی را دارد.

وی تصریح کرد: با تشکیل ستاد ساماندهی بازی‌هایی آسیایی در اداره کل ورزش و جوانان استان 11 هیئت برتر و مدال‌آور استان به عضویت این کمیته در آمدند تا با ساماندهی ورزشکاران برتر و صاحب شانس خود و برنامه‌ریزی مناسب برای تمرین و آماده‌سازی آنها در پروسه‌ای حدود شش ماهه زمینه ارتقای توان فنی آنها را مهیا کنند.

صباغی مهمترین مشکل فعلی شمشیربازی استان را گرانی شدید تجهیزات و کاهش توان مالی هیئت اعلام کرد و افزود: به همین دلیل و به دعوت مدیرکل ورزش و جوانان استان جلسه‌ای در دفتر او تشکیل و مسائل، مشکلات و موانع شمشیربازی استان مورد بررسی قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این جلسه گزارشی از وضعیت قهرمانان، پروژه استعدادیابی هیئت، مسائل و مشکلات مربوطه ارائه شد و موارد مختلف مطرح شده مورد بررسی و تجزیه و تحلیل حاضران قرار گرفت و مقرر شد در اولین مرحله با اختصاص مبلغ 40 میلیون ریال مشکلات تجهیزاتی تا حدودی مرتفع شود.

وی اضافه کرد: البته با توجه به حجم بسیار بالای بدهی‌های هیئت، مدیریت مبلغ مذکور کار بسیار سختی است، ولی باز هم این توجه جای تقدیر و تشکر دارد و بنده این فرصت را غنیمت می‌شمارم به شرطی که این حمایت مقطعی و زودگذر نبوده و تداوم داشته باشد.

رئیس هیئت شمشیربازی استان بیان کرد: برای همین منظور و پس از بررسی‌های کارشناسی و فنی چهار بازیکن دارای شانس برای حضور در بازی‌های آسیایی تشخیص داده شدند که عبارتند از آقایان امید فعال قیومی و امیر رضا کنعانی و خانم‌ها آرزو قاره‌گوشی و سونیا بی‌نظیر که قطعاً در پروسه‌ای شش تا هشت ماهه برنامه‌ریزی جامعی برای کنترل و ساماندهی تمرینات این بازیکنان به صورت ویژه انجام می‌دهیم.

صباغی یادآور شد: امیدواریم فدراسیون هم با حمایت از بازیکنان جوان و با آتیه، فرصت لازم را به جوانان برای حضور در این رقابت‌ها بدهد و قطعاً با شناختی که از باقرزاده و همکاران او دارم امید بسیاری برای توجه به بازیکنان جوان در ترکیب تیم‌های ملی شمشیربازی کشورمان اعزامی به مسابقات آسیایی کره جنوبی داریم.

وی ادامه داد: این چهار بازیکن از اول آذرماه به مدت سه جلسه در هفته به صورت اختصاصی و سه جلسه به صورت عمومی زیر نظر صادق آرامش اصل مربی درجه یک بین‌المللی شمشیربازی استان تمرین می‌کنند.

صباغی گفت: هدف کوتاه مدت ما حضور قوی در مسابقات جام جهانی جوانان تهران در آذرماه سال‌جاری است که قطعاً در صورتی که بازیکنان ما بتوانند رنکینگ خود را در این مسابقات جهانی افزایش داده و حتی صاحب مدال شوند، شانس بزرگی برای بازی‌هایی آسیایی خواهند داشت.

این مسئول در پایان با تقدیر مجدد از اداره کل ورزش و جوانان استان به جهت حمایت از این پروژه بزرگ، اظهار امیدواری کرد: با عنایت الهی، تلاش ورزشکاران و مربیان و همچنین تداوم حمایت‌های اداره کل ورزش و فدراسیون شمشیربازی، شمشیربازی اردبیل صاحب حداقل یک سهمیه در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی باشد.  

انتهای پیام/62001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول