اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی

دبیر ستاد بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی در استان مرکزی منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی محمد مرادی به عنوان دبیر ستاد بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی در استان منصوب شد.

دبیر ستاد بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی در استان مرکزی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی صبح امروز در مراسم آغاز به کار ستاد بازی‌‌هایی آسیایی 2014 استان اظهار داشت: با عنایت و لطف خداوند و همچنین به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این استان رشد بسیار خوبی در حوزه زیرساخت‌های ورزش داشته و ورزشکاران شایسته و توانمندی را تحویل جامعه داده است.

سعید ملکی افزود: ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی این استان از جمله کاراته، هندبال، والیبال، کبدی، سپک‌تاکرا و دیگر رشته‌ها در تیم‌های ملی حضور داشته و در مسابقات بین‌المللی، جهانی و آسیایی افتخارات بسیاری را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

وی با اشاره به در پیش بودن بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی بیان کرد: برای موفقیت ورزشکاران در این مسابقات نیازمند برنامه‌ریزی مناسب هستیم که امید می‌رود ستاد بازی‌ها هر چه سریع‌تر برنامه‌های راهبردی خود را تبیین و عملیاتی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: این ستاد باید بکوشد با برنامه‌ریزی زمینه حضور هر چه پر رنگ‌تر ورزشکاران استان را به همراه تیم‌ ملی کشور در مسابقات آسیابی 2014 کره فراهم سازد.

در این مراسم طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان محمد مرادی به عنوان دبیر ستاد بازی‌های آسیایی 2014 در استان منصوب شد.

مرادی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی در ورزش است و به دلیل سال‌ها فعالیت در تیم‌های ملی بزرگسالان و حضور در مسابقات متعدد بین‌المللی و شرکت در جلسات کمیته ملی المپیک از جمله جلسات کمیته علمی و تعامل با این کمیته دارای شناخت کامل از کمیته ملی المپیک کشورمان و نحوه آماده سازی و برنامه‌ریزی برای مسابقات معتبر بین‌المللی از جمله بازی‌های آسیایی است.

انتهای پیام/87006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول