اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم‌های ملی ووشو کشور خبر داد

برگزاری رقابت‌های انتخابی ووشو برای بازی‌های آسیایی 2014

سرپرست تیم‌های ملی ووشو کشور از برگزاری رقابت‌های انتخابی ووشو برای بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی خبر داد.

برگزاری رقابت‌های انتخابی ووشو برای بازی‌های آسیایی 2014

محمد نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی در دو بخش بانوان و آقایان در ماه آذر به ترتیب در استان‌های کرمانشاه و لرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در بخش بانوان از تاریخ 12 تا 14 آذر ماه در استان کرمانشاه و در بخش آقایان از 21 تا 23 آذر ماه به میزبانی استان لرستان برپا می‌شود.

سرپرست تیم‌های ملی ووشو کشور افزود: رقابت‌های انتخابی تیم ملی در بخش آقایان در بخش ساندا در پنج وزن 56ـ، 60ـ، 65ـ، 70- و 75ـ کیلوگرم برگزار و در بخش تالو نیز هر استان مجاز به اعزام سه ورزشکار در سه رشته‌ چانگ چوان، نانچوان و تای چی‌چوان است.

سرپرست تیم‌های ملی ووشو کشور با اشاره به رقابت‌های ووشو بخش بانوان بیان کرد: در بخش بانوان رقابت‌های ساندا تنها در دو وزن 52- و 60-کیلوگرم انجام می‌پذیرد ولی در رقابت‌های بخش تالو هر استان مجاز به اعزام سه ورزشکار در سه رشته گفته شده است.

 

نوری با بیان اینکه نفرات اول تا سوم هر رشته به اردوی تیم‌های ملی دعوت می‌شوند، گفت: در اردوهای تیم ملی پس از بررسی و ارزیابی ووشوکاران نفرات اصلی معرفی خواهند شد.

این مسئول با اشاره به مسابقات انتخابی رقابت‌های جهانی 2014 اظهار کرد: مسابقات انتخابی رقابت‌های جهانی 2014 ترکیه در بخش جوانان برگزار می‌شود و این رقابت‌ها در بخش بانوان در دو رده‌ سنی نونهالان و نوجوانان از 9 تا 11 آذر ماه در کرمانشاه و در بخش آقایان در رده‌ نونهالان، نوجوانان و جوانان از 18 تا 20 آذر ماه به میزبانی استان لرستان برپا خواهد شد.

دبیر هیئت ووشو استان قزوین اعلام کرد: مسابقات انتخابی استان شهریور ماه امسال برگزار شد و هم‌اکنون اردوهای آمادگی تیم‌های منتخب استان در چهار رده‌ سنی و در دو بخش آقایان و بانوان به صورت مجزا در مجموعه‌ ورزشی شهید چمران، سالن امام علی، ورزشگاه تختی و سالن علی‌بن ابی‌طالب شهر محمدیه زیر نظر کادر فنی و نظارت هیئت ووشو در حال پیگیری است و مربیان درصدد انتخاب نفرات اصلی برای اعزام به رقابت‌های انتخابی تیم ملی هستند.

نوری اضافه کرد: اعضای تیم‌های منتخب ووشو استان قزوین در دو بخش آقایان و بانوان از شهرستان‌های قزوین، تاکستان، الوند و محمدیه هستند.

این مسئول در خاتمه تصریح کرد: با تمام مشکلاتی که امسال داشته‌ایم، مسابقات انتخابی استان و اردوهای آمادگی را به صورت منظم برگزار کرده‌ که جا دارد در این بخش از زحمات و همکاری‌های تمام دست‌اندرکاران ورزش استان قزوین تشکر کنم.

انتهای پیام/77003/ل40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول