اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهان‌بینی به فارس خبر داد

پرداخت حقوق ماهیانه به ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی 2014

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: به ورزشکارانی که از نظر این اداره کل شانس اعزام به بازی‌های آسیایی سال آینده میلادی را دارند، حقوق ماهیانه پرداخت می‌شود.

پرداخت حقوق ماهیانه به ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی 2014

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم از حمایت همه جانبه این اداره کل از ورزشکاران دارای شانس اعزام به بازی‌های آسیایی سال آینده و کسب مدال از این رقابت‌ها خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه کمتر از یک سال دیگر به زمان برگزاری بازی‌های آسیایی 2014 زمان باقی مانده، در این اداره کل ستادی با عنوان کمیته بازی‌های آسیایی تشکیل شده تا به دقت و با کارشناسی صحیح، ورزشکاران قمی با شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی را مورد حمایت قرار بدهد.

وی عنوان کرد: یکی از اولویت‌های آینده ورزش قم این است که قم نیز همانند سایر استان‌های کشور سال آینده بر روی سکوهای برتر مسابقات رشته‌های گوناگون بازی‌های آسیایی دارای نماینده باشد بر همین اساس گام اول را با پراخت حقوق ماهیانه به ورزشکاران دارای شانس اعزام به این بازی‌ها بر می‌داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برنامه‌ریزی این اداره کل برای حمایت همه جانبه از ورزشکاران قمی اعزامی به بازی‌های آسیایی 2014 خبر داد و تاکید کرد: بازی‌های آسیایی سال آینده به میزبانی شهر اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در یکی از جلسات کمیته بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی که در سالن کنفرانس این اداره کل و در حضور چند تن از روسای هیئت‌های ورزشی استان قم تشکیل شد، موضوع پرداخت حقوق ماهیانه به ورزشکاران دارای شانس اعزام به بازی‌های آسیایی در 6 رشته ورزشی به تصویب رسید.

جهان‌بینی افزود: این جلسه با هدف بررسی وضعیت فعلی ورزشکاران قمی دارای شانس عضویت در تیم‌های ملی کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره برگزار شده و در نهایت مقرر شد از دی‌ماه این حقوق به حساب این ورزشکاران واریز شود.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکارانی در رشته‌های کشتی، تکواندو، کاراته، ووشو، دو و میدانی، بوکس و کشتی فرنگی به نمایندگی از قم دارای شانس همراهی کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی هستند که این عزیزان شناسایی شده و با هماهنگی با هیئت‌های این ورزشکاران حقوق ماهیانه به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: این حقوق تا زمان انتخاب ورزشکاران ما در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی است و در صورتی که این عزیزان انتخاب شوند به آن‌ها پاداش دیگری پرداخت می‌شود و در صورتی که در بازی‌های آسیایی صاحب مدال شوند با هماهنگی با استانداری قم قرار شده به صورت ویژه از آن‌ها قدردانی کنیم.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول