اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اعزام به بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی صورت گرفت

حضور تیم ووشوی قزوین در مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی

تیم منتخب ووشوی بانوان استان قزوین در رقابت‌های انتخابی تیم ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی حضور دارد.

حضور تیم ووشوی قزوین در مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم منتخب ووشوی بانوان استان قزوین در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی بزرگسالان در دو بخش تالو و ساندا با هدف شرکت در رقابت‌های بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی که در آکادمی ووشو برگزار می‌شود، حضور دارد.

تیم منتخب ووشوی بانوان استان در بخش تالو را زهرا شمسینی، پریسا ناصری، نصیبه اسدی و لیلا لطفی همراهی می‌کنند و در بخش ساندا آزیتا نوروز‌پور، زهرا ملا‌مهدی، لاله عزیزی و زهره آماره عضو تیم ووشوی بانوان قزوین هستند.

کبری بشیری و میترا رحیمی مربی‌گری تیم منتخب ووشوی بانوان استان قزوین را بر عهده دارند و حدیقه ملکی سرپرست این تیم است، همچنین سمیرا نوری به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور دارد.

نایب‌رئیس بانوان هیئت ووشوی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آمادگی تیم استان برای حضور در این مسابقات گفت: تیم منتخب ووشوی استان زیر نظر کادر فنی اردوهای منظمی را پشت سر گذاشته است.

حدیقه ملکی با بیان اینکه ووشوی بانوان در استان وضعیت مطلوبی دارد، افزود: با توجه به اینکه ووشوکاران بانوان قزوینی تمرینات خوبی داشته‌اند، امید می‌رود چند نفر از ووشوکاران قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شوند و استان قزوین در تیم ملی ووشوی بانوان نمایندگانی داشته باشد.

انتهای پیام/77003/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول