اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش تاکستان مطرح کرد

درخشش تاکستان در نواحی 14 گانه آموزش و پرورش قزوین

مدیر آموزش وپرورش شهرستان تاکستان گفت: مجموع آموزش و پرورش این شهرستان در سال تحصیلی 91ـ90 رتبه دوم و در سال 92ـ91 نیز مجدداً رتبه دوم«خوب» را بین نواحی 14گانه آموزش و پرورش استان قزوین کسب کرده است.

درخشش تاکستان در نواحی 14 گانه آموزش و پرورش قزوین

سید ابوالفضل فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان از ارزیابی و نظارت بر رفتار کادر آموزشی و معلمان با دانش‌آموزان تاکستانی خبر داد و اظهار داشت: تقویت حوزه ارزیابی عملکرد در محیط اداری جزو اقدامات آموزش و پرورش تاکستان بوده است.

وی کارهای مفید و فعالیت‌های ارزشمند آموزشی تاکستان را طی سال‌های گذشته قابل توجه دانست و افزود: در این راستا اقدامات زیادی در بخش مسائل اداری، آموزشی و تربیتی این شهرستان در طول سه سال گذشته به انجام رسیده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان پیرامون کسب افتخار آموزشی از سوی این اداره بیان کرد: مجموع آموزش و پرورش این شهرستان در سال تحصیلی 91ـ90 رتبه دوم و در سال 92-91 نیز مجدداً رتبه دوم «خوب» را بین نواحی 14‌ گانه آموزش و پرورش استان قزوین کسب کرده است.

فاضلی ادامه داد: انجام تمام کارها و فعالیت‌های ارزشمند و مفید آموزش و پرورش شهرستان تاکستان از تلاش و همت کارکنان اداری، مدارس و همراهی اولیا و دانش‌آموزان تحقق یافته است.

این مسئول توجه مسئولان به دستگاه تعلیم و تربیت را ضروری دانست و بر اهتمام به عمل برای پیشبرد امور تربیتی و آموزشی در شهر تاکستان تأکید کرد.

انتهای پیام/77005/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول