اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان:

اعتبارات آموزش و پرورش جوابگوی نیاز فضاهای آموزشی نیست

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: اعتبارات آموزش و پرورش جوابگوی نیاز فضاهای آموزشی نیست، به همین دلیل نیازمند ورود خیران در این بخش هستیم.

اعتبارات آموزش و پرورش جوابگوی نیاز فضاهای آموزشی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، عبدالرضا فولادوند پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان آموزش و پرورش بهار اظهار داشت: معلم بهترین و مظلوم‌ترین قشر جامعه بوده که تکریم این قشر امری ضروری است.

وی با تاکید بر ترویج روحیه انتقادپذیری در بین مدیران گفت: تمام کارها باید برای رضای خدا باشد و تغییر مدیریت‌ها نباید مجموعه را دچار چالش کند و در تغییرات حق‌الناس لحاظ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اضافه کرد: سیاسی کاری در مجموعه آموزش و پرورش جایگاهی ندارد و استفاده ابزاری از این سیستم ممنوع است.

وی تأکید کرد: همه باید با همفکری و تعامل در راستای سیاست‌های تبیین شده، حرکت کنیم.

فولادوند خاطرنشان کرد: تربیت صحیح اسلامی و پرورش نیروی انسانی خلاق، متفکر و پژوهش محوری سرلوحه کارها قرار گیرد تا بتوانیم افرادی مومن، متعهد و متخصص پرورش دهیم تا کشور به رشد و توسعه و تعالی برسد.

وی تصریح کرد: شهرستان بهار از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید در بحث خیرین تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ابراز داشت: اعتبارات آموزش و پرورش جوابگوی نیاز فضاهای آموزشی نیست که باید خیرین وارد شوند زیرا با کمک خیرین می‌توان به وضعیت مطلوب دست یافت.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش نسبت به امر تعلیم و تربیت که امری بسیار مهم، ارزشمند و دشوار است هر آن‌چه را که در توان داشته باشد، انجام خواهد داد و در این راستا مسئولان و والدین دانش‌آموزان باید این نهاد را مورد حمایت قرار دهند.

 فولادوند تصریح کرد: علم و دانش در نظام دینی ما توأم با تعهد، ایمان و معرفت است و تمام تلاش‌ها بر این است که تحولات و حرکت‌ها سمت و سوی الهی داشته باشد.

وی گفت: تعلیم و تربیت صحیح علاوه بر آموزش علمی و توانمند کردن دانش‌آموزان، تربیت اخلاقی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/89028/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول