اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمتر از یک سال

نهمین سالن ورزشی آموزش و پرورش کاشان افتتاح می‌شود

مدیر آموزش و پرورش کاشان از افتتاح نهمین سالن ورزشی آموزش و پرورش کاشان طی روزهای آینده خبر داد.

نهمین سالن ورزشی آموزش و پرورش کاشان افتتاح می‌شود

حسین حنطه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در ادامه تحقق وعده افتتاح و  کلنگ‌زنی 12 سالن ورزشی از بهمن سال 91 تا بهمن سال جاری در قالب شعار هر ماه یک سالن ورزشی، امروز در آستانه افتتاح و بهره‌برداری از نهمین سالن ورزشی آموزش و پرورش شهرستان قرار داریم که طی روزهای آینده و دریکی از مناسبت‌های پیش‌رو افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: سالن ورزشی شهید حسین شکرریز در مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی کاشان با مشارکت اخوان شکرریز در ابعاد 36 در 22 احداث شده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان، مساحت سالن ورزشی شهید حسین شکرریز را شامل 800 متر مربع و 100 متر مربع فضاهای جنبی اعلام و خاطرنشان کرد: برای احداث این سالن ورزشی بالغ بر 7 میلیارد ریال توسط اخوان شکرریز و مشارکت دولت هزینه شده است.

وی همچنین یادآور شد: سالن ورزشی شهید حسین شکرریز صبح  و عصر برای استفاده دانش‌آموزان و خارج از وقت مدارس جهت ارائه آموزش به گروه‌های آزاد ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مسئول با یادآوری شعار افتتاح و یا کلنگ‌زنی هر ماه یک سالن ورزشی ابراز داشت: از بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون هشت سالن ورزشی شهید کاشانی‌پور، سپیده کاشانی، انقلاب اسلامی، خانه پینگ‌پنگ، خلیج فارس، آسیه و سالن ورزشی امام خامنه‌ای شهر برزک افتتاح شده است و سالن ورزشی شهد حسین شکرریز نیز آماده بهره‌برداری است.

حنطه‌ای با ذکر ویژگی‌های مشابه روژه‌های افتتاح شده متذکر شد: تمامی این سالن‌ها در ابعاد 36 در 22 دارای 800 متر مربع فضای سالن و 100 متر مربع فضای جنبی است که برای هر یک از این سالن‌ها بالغ بر 7 میلیارد ریال هزینه شده است که 80 درصد هزینه‌ها توسط خیرین و 20 درصد بقیه از طریق اعتبارات دولتی تأمین شده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان همچنین از نصب قاب سوله سالن‌های ورزشی مدرسه نرجس و سالن امیرکبیر فین کاشان خبر داد و افزود: مقدمات آغاز عملیات احداث سالن ورزشی در مدارس محمدیان، سینائیان، جوشقان استرک و پروژه‌های طباطبایی و امام حسن عسگری(ع) نیز انجام شده است.

وی در ادامه احداث این تعداد سالن ورزشی را بدون اتکا به اعتبارات دولتی را حاصل زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دانست و از آن به عنوان دستاوردی بزرگ در امر گسترش فضاهای ورزشی شهرستان یاد کرد.

انتهای پیام/2406/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول