اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد

مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد.

مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گلستان عصر امروز بدون دعوت از خبرنگاران رسانه‌ها و مطبوعات در نمازخانه اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌‌الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان، معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش، علی‎اصغر طهماسبی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان، محمدابراهیم کیاپور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان، رئیس مجمع خیرین مدرسه‎ساز استان و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان حضور داشتند.

همه برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش باید کمک کنند

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان گلستان در این مراسم گفت: همه مدیران و مسئولان برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش باید کمک کنند تا این نهاد مردمی بتوانند در راستای اهداف آموزشی خود موفق باشد.

عیسی پائین‎محلی اظهار داشت: اگر تعامل و همکاری برای رسیدن به اهداف آموزشی نباشد، موفقیتی حاصل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در طی دوران مدیریتی خود در مقابل همه فشارها و مشکلات ایستادگی کرده است، تصریح کرد: در این چند سال به علت مشکلات اعتباری با وجود اینکه یک ریال سرانه مدارس دریافت نکردیم ولی کسی را زیر سوال نبرده و اعتراضی نکردیم.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان گلستان با بیان موفقیت کسب شده در دوران مدیریتی خود خاطرنشان کرد: با تلاش همکار خوب آموزش و پرورش در ساماندهی نیروها و گسترش فضاهای آموزشی جزوه سه استان برتر کشور قرار گرفتیم و در طول پنج سال گذشته افت تحصیلی در استان نداشتیم.

پائین محلی با اشاره به موفقیت این اداره کل در میزان ورودی دانش آموزان به دانشگاه ها تصریح کرد: میزان ورود دانش آموزان به دانشگاه ها در چند سال اخیر از رتبه 26 در سال 1387 به رتبه 9 در سال 1391 ارتقاء پیدا کرد.

برای موفقیت سازمانی قرار است با هم فکر کنیم نه اینکه مثل هم فکر کنیم

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گلستان نیز در این مراسم گفت: معلمان رکن اساسی آموزش و پرورش هستند، باید میزان مشارکت همه عوامل موثر در تعلیم و تربیت را افزایش یابد.

محمدرضا وطنی اظهار داشت: برای موفقیت سازمانی قرار است با هم فکر کنیم نه اینکه مثل هم فکر کنیم.

تغییر مدیریتی در سطح گلستان از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم

گفتنی است؛ از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید یازدهم و فعالیت حسن صادقلو به عنوان استاندار

گلستان 10 تغییر مدیریتی در سطح استان شامل سه مدیرکل استانی و هفت ابلاغ مسئولیت در سطح مجموعه استانداری گلستان صورت گرفته است.

تغییر مدیران اطلاعات استان، تغییر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و مدیر کل آموزش و پرورش استان، انتصاب سید رمضان حسینی به عنوان مدیرکل حوزه استاندار، علی مرگدری به سمت سرپرست معاونت برنامه‎ریزی استانداری گلستان، سید علیرضا میری به سمت مشاور استاندار در امور عمرانی و محمدتقی بسطامی به سمت رابط استاندار در امور جوانان، رضا مروتی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان و علی‎اصغر طهماسبی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان از جمله این انتصابات طی چند روز گذشته در سطح استان بوده است.

قرار است فردا نیز مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور مقام وزارت جهاد کشاورزی و مدیران استانی برگزار شود با این تغییر نیز یازدهم تغییر مدیریتی از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید یازدهم و فعالیت حسن صادقلو به عنوان استاندار گلستان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/2307/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول