اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

انحرافی در ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران دیده نمی‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: هیچ انحرافی در ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش مازندران دیده نمی‌شود.

انحرافی در ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران دیده نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی امیری پیش ‌از ظهر امروز در دوره آموزشی روسای سواد آموزی مناطق و ادارات شهرستان مازندران که با حضور رئیس سازمان سوادآموزی کشور در باشگاه فرهنگیان برگزار شد،اظهار داشت: مازندران در حوزه سوادآموزی در سطح کشور پیشرو است.

وی تشکیل ساختار سوادآموزی در همه ادارات و مناطق مازندران را ضروری دانست و افزود: پرچم سوادآموزی در هر جا که آموزش و پرورش مدرسه دارد به اهتزاز در می‌آید.

امیری از انعقاد تفاهمنامه با سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور شناسایی افراد بی‌سواد اشاره کرد و گفت: گروه سنی 10 تا 49 سال سن هدف حوزه سوادآموزی است.

وی با اعلام اینکه مازندران با تمام ظرفیت‌ها آمادگی لازم را در تالیف دروس سوادآموزی در سطوح مختلف را دارد،تصریح کرد: در ماموریت‌های درون سازمانی و تقسیم کار در بین استان‌ها مازندران در تالیف کتاب دارای پشتوانه خوب نظری است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی علاوه بر 25 هزار نفر زیرپوشش سوادآموزی 29 هزار نفر دیگر را هم در این بخش حمایت کنیم.

وی به موفقیت‌های آموزش و پرورش مازندران در سطوح و بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: آموزش ابتدایی،دوره متوسطه اول و دوم،رشد جذب دانش‌آموزان فنی‌و‌حرفه‌ای و کارو دانش، هدایت تحصیلی،کنکور و سایر موارد رتبه برتر کشوری را اخذ کرده است.

امیری آموزش نیروی انسانی را در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش مازندران دانست و ادامه داد: معلمان آموزش ضمن خدمت مدرسه محور را می‌گذرانند.

وی متذکر شد: هیچ انحرافی در اجرای سیاست‌ها نیروی انسانی دیده نمی‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه معضل موجود در آموزش و پرورش مازندران،مازاد نیروی خواهر در استان بود،گفت: این قشر در بخش‌های کیفی آموزش و پرورش ساماندهی شدند.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول