اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان خواستار شد

کمک مردم به پلیس برای تکمیل پرونده برمودا + تصاویر

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از ارائه شکایات بسیاری از باند خطرناک «برمودا» خبر داد و برای تکمیل پرونده این باند از مردم درخواست کمک کرد.

کمک مردم به پلیس برای تکمیل پرونده برمودا + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا اکبری ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از اینکه در هفته‎های گذشته باندی به نام «برمودا» که اقدام به سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت می‎کردند دستگیر شدند و موضوع پرونده و چهره اعضای این باند توسط رسانه‎ها منتشر شد و تا به امروز 30 نفر شکایت خود از این گروه خطرناک را در پلیس آگاهی استان گلستان مطرح کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وسعت فعالیت این باند بنابر گزارشات رسیده و اعتراف‎های اعضای این باند در سطح کشور بوده و شاکیانی که در این مدت مراجعه کرده‎اند از استان‎های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بوده‎اند و به طور طبیعی هنوز افرادی هستند که بنابه دلایل مختلف شکایت خود را اعلام نکرده‎اند.

اکبری تاکید کرد: لذا با توجه به وسعت پرونده تقاضا داریم تمامی افرادی که توسط این گروه به هر نحوی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و یا اموال آن‌ها به سرقت رفته است و حتی افرادی که از دیگر اعضای این باند و یا از وقوع جرم توسط این باند در هر نقطه‎ای از کشور اطلاعی دارند موضوع را از طریق شماره تلفن‎های 2183130 و 2183127 با پیش شماره 0171 به پلیس آگاهی استان گلستان و یا مراکز پلیس آگاهی محل سکونت خود اطلاع دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان خاطرنشان کرد: افرادی که تا به امروز شکایت آن‌ها به این اداره واصل شده بیشتر در محدوده استان خراسان رضوی به دلیل توریست‎پذیری و گردشگری بودن این استان بوده است.

اکبری متذکر شد: بیشتر محدوده فعالیت این گروه در سطح کشور در کمربندی‎های شهرستان‎ها بوده تا بتوانند طعمه‎های خود را به راحتی شکار کنند.

وی همچنین عنوان کرد: اکثر قربانیان این گروه خانم‎ها بوده‎اند و از این 30 فقره شکایت واصله چهار فقره شکایت از طرف آقایان و باقی از طرف خانم‎ها بوده است.

اکبری گفت: در این مدت تاکنون از این گروه پنج خودرو، مبالغ زیادی پول و طلا و همچنین انواع سلاح سرد کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نزدیک به یک ماه گذشته خبری در خصوص متلاشی شدن باند «برمودا» در رسانه‎ها منتشر شد که تصاویر این افراد بنا بر دستور مقام قضایی در اختیار رسانه‎ها قرار گرفت تا شاکیان پرونده در هر نقطه‎ای از کشور شکایات خود را به پلیس آگاهی اعلام کنند که در این مدت تا به امروز 30 نفر جداگانه شکایت خود را به پلیس آگاهی استان گلستان اعلام کرده‎اند.

انتهای پیام/83004/م40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول