اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ارومیه خبر داد

پرداخت 62 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در ارومیه

مدیر کمیته امداد امام خمینی ارومیه از پرداخت 62 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان ارومیه‌ای در طول هشت ماه گذشته خبر داد.

پرداخت 62 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در ارومیه

شهریار حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اشتغال‌زایی و ارائه تسهیلات و فراهم‌سازی زمینه‌های شغلی برای افراد زیر حمایت کمیته امداد همواره در اولویت‌های کاری افراد در کمیته امداد ارومیه بوده است.

وی تصریح کرد: در طول هشت ماه گذشته 62 میلیارد ریال برای آموزش مهارتی و اشتغال مددجویان ارومیه‌ای پرداخت شده است.

حسین‌زاده در این مدت تعداد کل خانوارهای برخوردار از این طرح را 766 خانواده عنوان کرد و گفت: این افراد با کمک‌های کمیته امداد توانسته‌اند صاحب شغل و منبع درآمد برای خود و خانواده‌شان شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ارومیه با اشاره به طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی مددجویان، به ارائه تسهیلات لازم برای راه‌اندازی طرح‌های آنان اشاره کرد و گفت: برای 180 خانوار متقاضی دریافت وام اشتغال، وام‌ قرض‌الحسنه به ارزش 55 میلیارد و 250 میلیون ریال و برای 566 خانوار دیگر نیز از محل منابع بانکی به میزان 7 میلیارد و 144 میلیون ریال وام و تسهیلات بانکی ارائه شده است.

حسین‌زاده بر لزوم ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی برای راه‌اندازی مشاغل مختلف نیز تأکید کرد و گفت: در این زمینه نیز کمیته امداد با برگزاری کلاس‌های آموزشی بخشی از مهارت‌های ضروری برای راه‌اندازی مشاغل مختلف را به مددجویان ارائه کرده است.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول