اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

تحصیل 1600 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان اردبیل جز نخبگان و برترین‌های مراکز علمی و دانشگاهی هستند.

تحصیل 1600 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در اردبیل اظهار داشت: ما این نخبگی و برتری را در حوزه‌های مختلف اعم از تحصیلی، اعتقادی، ارزشی و حتی میدان‌های کسب و کار و تولید و اشتغال مشاهده می‌کنیم به طوریکه اکثر دانشجویان زیر پوشش این نهاد با قدرت و توان وارد عرصه کار و اشتغال شده‌اند.

وی تصریح کرد: توسعه و آبادانی کشور مستلزم حضور دانشجویان در صحنه‌های مختلف جامعه است که در صدد هستیم با حمایت‌های همه‌جانبه از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت در این راستا قدم‌های مؤثری را برداریم.

زلالی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) همواره فعالیت‌های گسترده‌ای را برای ادامه‌ تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش ارائه کرده است.

این مسئول به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی برای دانشجویان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: در کنار این کارگاه‌های آموزشی، مشاوره‌ای گروهی و چهره به چهره نیز برگزار می‌شود که مشاوران فرهنگی از نزدیک با مشکلات دانشجویان آشنا شده و برای رفع آن تلاش می‌کنند.

وی با اعلام اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزون بر دو میلیارد و 633 میلیون ریال در قالب‌های مختلف فرهنگی برای دانشجویان هزینه شده است، اضافه کرد: کمیته‌ امداد با صرف هزینه‌های فرهنگی، تحصیلی و... در صدد است تا علاوه بر توانمندسازی دانشجویان تحت حمایت و خانواده آنان، آینده‌ای سرشار از امید و پیشرفت را برای منطقه و کشور اسلامی ایران رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران استان نیز به صورت نقدی و جنسی مساعدت‌های بسیاری را برای رفع مشکلات دانشجویان اهدا می‌کنند، بیان کرد: منابع کمیته‌ امداد برای رفع تمامی مشکلات مددجویان تحت حمایت بسیار محدود است که برای پاسخگویی و مرتفع ساختن بخش اعظمی از مسائل آنان نیازمند مساعدت‌های خیرین و نیکوکاران هستیم.

زلالی تعداد دانشجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد استان را یک‌هزار و 600 نفر اعلام کرد و ادامه داد: با عنایت پروردگار و تلاش خود دانشجویان تحت پوشش، اکثریت دانشجویان دارای رتبه‌های برتر و جز نخبگان کشوری محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول