اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی خبر داد

خودکفایی 5300 خانوار زیر پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: تا پایان امسال 5 هزار و 300 خانواده زیر پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی به خودکفایی می‌رسند.

خودکفایی 5300 خانوار زیر پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جلال حسین‌زاده صبح امروز در نشست تخصصی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان غربی که در سالن جلسات کمیته امداد این استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تلاش‌هایی که انجام می‌شود زمینه خودکفایی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد در آذربایجان غربی به خوبی نتیجه داده است.

وی با اشاره به آمارهای موجود در این خصوص، تصریح کرد: امسال 5 هزار و 300 خانواده زیر پوشش کمیته امداد استان به خودکفایی خواهند رسید.

حسین‌زاده با بیان اینکه در این زمینه برنامه‌های قابل توجهی در دست اجرا است، افزود: یکی از توانمندترین حوزه‌های کمیته امداد استان بخش اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد است.

وی رسیدن به موفقیت در این زمینه را برنامه‌ریزی دقیق و استمرار عنوان کرد و گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته و امید می‌رود بتوانیم بیش از این به موفقیت برسیم.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز 545 میلیارد ریال تسهیلات برای به خودکفایی رسیدن 9 هزار و 100 خانوار زیر پوشش پرداخت شده است.

انتهای پیام/61001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول