اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار معاون خودکفایی کمیته امداد خبر داد

خودکفایی 120 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد

دستیار معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی گفت: امسال 120 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد با فراگیری مهارت‌های لازم به خودکفایی می‌رسند.

خودکفایی 120 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مرتضی بوجار صبح امروز در نشست تخصصی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان غربی که در سالن جلسات کمیته امداد این استان برگزار شد، اظهار داشت: توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد در سال‌های اخیر بیشتر مدنظر قرار دارد و بر این اساس 120 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد، امسال به خودکفایی رسیده‌اند.

دستیار معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه در تلاش برای کاهش خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد هستیم، تصریح کرد: این اقدام زمانی میسر خواهد بود که بتوانیم خانواده‌ها را توانمند کنیم.

بوجار افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، مقرر شده هر سال 10 درصد از تعداد افراد زیرپوشش کمیته امداد کاسته شود و این افراد با رسیدن به خودکفایی از حمایت‌های این نهاد خارج شوند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این مهم باید از تمام توان خود بهره گرفته و سازمان فنی و حرفه‌ای نیز یاری‌گر کمیته امداد باشد.

دستیار معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی با اشاره به آمار سال گذشته در این خصوص، اعلام کرد: سال گذشته 100 هزار خانوار به خودکفایی رسیده‌اند.

انتهای پیام/61001/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول