اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد بوشهر:

بیش از 2 هزار دانشجو و طلبه تحت پوشش کمیته امداد بوشهر هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: 2 هزار و 486 دانشجو و طلبه تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر هستند.

بیش از 2 هزار دانشجو و طلبه تحت پوشش کمیته امداد بوشهر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی صبح امروز در جمع دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ضمن تبریک روز دانشجو گفت: دانشجویان نمایندگان کمیته امداد امام خمینی در خانواده‌ها در راستای تحقق طرح توانمندی هستند و استفاده از ظرفیت دانشجویان و طلاب در ارتقای سطح بینش و دانش خانواده‌های تحت حمایت به‌ عنوان سفیران، یکی از خواسته‌های کمیته امداد از این فرهیختگان است.

وی افزود: تحصیل مددجویان در سطح‌های عالی تحصیلی و تلاش ویژه کمیته امداد امام خمینی برای اشتغال این افراد پس از فارغ‌التحصیلی در بخش‌های مختلف اداری، دولتی و خصوصی موجب می‌شود تا موجب عدم بازگشت به فقر و چرخه حمایتی شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر خاطرنشان کرد: توجه ویژه کمیته امداد امام خمینی به نخبگان دانشگاهی و حوزوی منجر به تشکیل کانون دانشجویی برای افراد در این نهاد و همچنین تهیه بانک اطلاعاتی فارق‌التحصیلان شد.

محبی با بیان اینکه تعداد دانشجویان و طلاب تحت حمایت 2 هزار و 486 نفر است، گفت: در 8 ماه نخست سال‌جاری مبلغ 6 میلیارد و 390 میلیون ریال شهریه و کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.

فارغ‌التحصیلی 143 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر در سال‌جاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از فارغ‌التحصیلی 143 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر در سال‌جاری خبر داد و افزود: از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در سال‌جاری ویژه دانشجویان برگزاری اردوهای دانشجویی، انجام مشاوره‌های شغلی و تحصیلی و نیز برگزاری همایش دانشجویی از دیگر برنامه‌های امداد در سال‌جاری بوده است که اجرا شده و همایش دانشجویی با عنوان اوقات فراغت و سبک زندگی نیز در همین سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/66006/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول