اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر فولادشهر:

مردم فولادشهر از دوگانگی مدیریت شهری خسته شده‌اند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دوگانه بودن مدیریت شهری در حوزه شرکت عمران شهر جدید فولادشهر و شهرداری فولادشهر مشکلاتی را به وجود آورده و مردم را دچار سردرگمی و خستگی از اجرای فعالیت‌ها کرده است.

مردم فولادشهر از دوگانگی مدیریت شهری خسته شده‌اند

علی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شهر فولادشهر در جنوب غربی اصفهان قرار دارد و بیش از 110 هزار نفر در این شهر ساکن هستند، افزود: شهر فولادشهر، دومین شهر بزرگ کشور پس از پردیس تهران در احداث مسکن مهر است.

مترو فولادشهر گام بزرگی در راستای توسعه شهر است

کیانی نیل به اهداف بلندمدت سند چشم‌انداز 1404 را هدف اصلی مدیران این شهر دانست و گفت: احداث مترو فولادشهر از جمله برنامه‌هایی است که به منظور توسعه این شهر مدنظر قرار گرفته است.

کیانی از تصویب 30 میلیارد تومان در سال جاری برای احداث مترو فولادشهر خبر داد و گفت: پنج ایستگاه‌ها از اصفهان تا ذوب‌آهن توسط شرکت عمران فولادشهر اجرا می‌شود.

وی افزود: حجم ساکنان این شهر و موقعیت مکانی این شهر ایجاب می‌کرد که مترو برای توسعه این شهر افتتاح شود که در نهایت اجرای این پروژه در دو فاز آغازشده و فاز اول آن از شهر فولادشهر تا پلیس‌راه فولادشهر در مرحله اجراست.

کیانی در ادامه خاطرنشان کرد: زرین‌شهر، کارخانه ذوب‌آهن اصفهان، شهر فولادشهر و فلاورجان از جمله ایستگاه‌های مترو است.

درجه شهرداری فولادشهر باید ارتقا یابد

وی با اشاره به اینکه شهرداری این شهر دارای درجه هفت بوده و پیگیری افزایش درجه شهرداری بوده‌ایم، افزود: با وجود جمعیت 110 هزار نفری و تعدد فعالیت‌ها، درجه شهرداری فولادشهر باید ارتقا یابد.

کیانی تعداد نیروهای شهرداری را 305 کارگر و کارمند قلمداد کرد و ادامه داد: این شهرداری در حال حاضر تمام خدمات را به خودی خود انجام می‌دهد و ضرورت دارد که سازمان‌های آتش‌نشانی، فضای سبز، حمل‌ونقل و خدمات شهری در این شهر مستقر شود.

باید فکری برای تعدد تصمیم‌گیری در فولادشهر کرد

رئیس شورای اسلامی شهر فولادشهر گفت: دوگانه بودن مدیریت شهری در حوزه شرکت عمران شهر جدید فولادشهر و شهرداری فولادشهر مشکلاتی را به وجود آورده و مردم را دچار سردرگمی و خستگی از اجرای فعالیت‌ها کرده است.

وی ادامه داد: شهرداری در برخی از طرح‌های نیمه‌تمام دولتی دچار مشکل است و نمی‌تواند هزینه لازم برای این طرح‌ها را پرداخت کند، علاوه بر اینکه مالکیت املاک در اختیار شرکت عمران شهر فولادشهر است و این مسئله توسعه شهری را دچار مختل می‌کند،

کیانی افزود: امیدواریم بخشداری و فرمانداری در این شهر به زودی مستقر گردد.

رئیس شورای شهر فولادشهر نبود دادگاه، اداره ثبت و تنها یک کلانتری را از جمله مشکلات این شهر ذکر کرد و از مسئولان خواست برای تسریع ارتقای این شهر و استقرار بخشداری و فرمانداری در این شهر تلاش ویژه کنند.

وی خواستار افزایش تعاملات مابین شرکت عمران فولادشهر و شهرداری این شهر برای حل مشکلات مردم این شهر شد.

انتهای پیام/2301/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول