اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان خبر داد

عضویت 150 هنرمند در انجمن هنرهای تجسمی زنجان

مسئول انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان گفت: حدود 150 هنرمند در انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان عضو هستند.

عضویت 150 هنرمند در انجمن هنرهای تجسمی زنجان

موسی حسینعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اردوی هنرمندان تجسمی استان زنجان به شیراز با عنوان «شیراز در آیینه تصویر» آبان ماه سال‌جاری برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاهی از ماحصل اردوی هنرمندان به شیراز  در استان زنجان برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این نمایشگاه تا پایان سال‌جاری در استان زنجان برگزار می‌شود.

مسئول انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان با بیان اینکه هزینه این اردوی هنری توسط انجمن هنرهای تجسمی استان و خود هنرمندان تامین شده است، تصریح کرد: اقدامات مختلفی در این راستا در استان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

حسینعلی با اشاره به اینکه در حال حاضر برنامه‌های مختلفی توسط انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان اجرا می‌شود، یادآور شد: سه مورد کلاس طراحی و نقاشی در این انجمن تشکیل می‌شود.

این هنرمند با بیان اینکه Gmail تجسم نیز به منظور دریافت نظرات هنرمندان راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: در مجموع حدود 150 هنرمند در انجمن هنرهای تجسمی استان عضویت دارند که فقط نصف این رقم فعال‌ هستند.

وی با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبار مجمع هنرمندان توسط انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان تشکیل می‌شود، افزود: این مجمع در قالب اتاق فکری است که نظرات مختلف هنرمندان در آن مجمع مطرح و بررسی می‌شود.

مسئول انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان اذعان داشت: در صورت تامین اعتبار با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مجمع هنرمندان طی اسفند ماه سال‌جاری در استان زنجان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/73006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول