اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های مساجد گچساران خبر داد

توزیع 2500 جلد کتاب در کانون‌های فرهنگی هنری گچساران و باشت

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گچساران از توزیع 2 هزار و 500 جلد کتاب جدید بین کتابخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان خبر داد.

توزیع 2500 جلد کتاب در کانون‌های فرهنگی هنری گچساران و باشت

سیدنعمت‌الله حجازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با یادآوری دریافت هفت مجوز برای کانون‌های فرهنگی هنری در گچساران و باشت برای ایجاد کتابخانه اظهار کرد: هم‌اکنون کانون‌های فرهنگی هنری مهدویت مسجد امام حسین(ع) روستای کته، شهید سبزعلی باشت، باقرالعلوم کوی طالقانی گچساران، امام حسن مجتبی (ع) در باغ فردوس این شهرستان، مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای آرو از توابع گچساران، امام جعفر صادق (ع) کتابخانه خاتم الانبیاء و کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن (ع) در روستای آبشیرین از توابع گچساران هفت کانونی است که مجوز راه‌اندازی کتابخانه به این مراکز تعلق گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر در این کانون‌ها افزون بر 14 هزار جلد کتاب موجود بوده که افزایش کتاب‌ برای این کانون‌های فرهنگی هنری در دستور کار قرار گرفته است.

حجازی از توزیع افزون بر دو هزار و 500 جلد کتاب جدید بین کانون‌های فرهنگی هنری گچساران خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت نقش کتاب و کتابخوانی در ارتقای سطح معلومات و فرهنگ عمومی جامعه، افزایش کمی و کیفی کتاب برای کانون‌های فرهنگی مساجد لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گچساران ادامه داد: در حال حاضر کانون‌های فرهنگی هنری گچساران بیش از 17 هزار جلد دارد که استفاده عموم نیز برای استفاده از این کتاب‌ها آزاد است.

وی یادآور شد: سعی و تلاش ما در افزایش دریافت مجوز‌های راه‌اندازی کتابخانه در تمامی کانون‌های فرهنگی هنری گچساران است که به امید خدا این امر در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/82001/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول