اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور

تیم هنرهای فردی و زورخانه‌ای چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی چهارمحال و بختیاری گفت: تیم هنرهای فردی و زورخانه‌ای استان در رده سنی بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شد.

تیم هنرهای فردی و زورخانه‌ای چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره‎کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، کیومرث هادی‌پور اظهار کرد: مسابقات انتخابی استان در رشته هنرهای فردی و زورخانه‌ای رده سنی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور پس از سه روز رقابت با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

وی افزود: این مسابقات با حضور 72 نفر شرکت‌کننده در قالب 11 تیم از سراسر استان به مدت سه شب در شهرکرد برگزار شد و نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشور که از هجدهم تا 22 آذر ماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

هادی‌پور با اشاره به اسامی نفرات برتر این مسابقات، گفت: در رشته میل‌گیری سنگین محمد بیاتی از اشکفتک در وزن بین 70 تا 80 کیلوگرم، حسن خداوردی از طاقانک در وزن 80 تا 90 کیلوگرم، مهدی دهقان و امین مهری هر دو از فرخشهر در وزن 90+ کیلوگرم عنوان نخست را بدست آوردند.

رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در رشته کباده سید محسن علوی از اشکفتک در وزن 56 کیلوگرم، علیرضا عابدینی و سید عباس حسینی هر دو از فرخشهر به ترتیب در اوزان 60 تا 70 و 70 تا 80 کیلوگرم، مسعود قاسمی از طاقانک در وزن 80 تا 90 کیلوگرم و سید مرتضی درخشنده از فرخشهر در وزن 90+ کیلوگرم موفق شدند مقام اول این رشته را از آن خود کنند.

وی اضافه کرد: در رشته چرخ تیز نیز سجاد توانبخش از هفشجان در وزن 60 تا 70 کیلوگرم، حسن طالبی از فرخشهر در وزن 70 تا 80 کیلوگرم و اکبر حیدری از شهرکرد در وزن 70 تا 80 کیلوگرم اول شدند.

هادی‌پور افزود: در رشته چرخ چمنی نیز سید جلال صالحی از فرخشهر در دسته 62 و ابراهیم حقانی در وزن 71 کیلوگرم به عنوان نفرات اول معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در رشته سنگ، سید پیمان موسوی از فرخشهر و غلامرضا حیدری از شهرکرد به ترتیب در اوزان 89 و 90+کیلوگرم انتخاب شدند، در رشته میل بازی نیز رحمت‌الله صفار از شهرکرد مقام اول وزن 90+ کیلوگرم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/68001/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول