اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌‌کل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری خبر داد

حضور هنرمندان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه دستان خیال‌پرداز در تهران

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: تولیدات دریافت‌کننده نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی استان در نمایشگاه دستان خیال‌پرداز تهران به نمایش گذاشته شد.

حضور هنرمندان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه دستان خیال‌پرداز در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهرداد رئیسی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل، اظهار کرد: با توجه به برگزاری نمایشگاهی با عنوان دستان خیال‌پرداز در محل خانه هنرمندان ایران در تهران، آثاری که در مراسم داوری نشان ملی مرغوبیت در تاریخ چهارم آذرماه سال‌جاری در استان اصفهان، نشان ملی مرغوبیت دریافت کردند، در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شدند.

وی افزود: این آثار شامل انواع مصنوعات نمدی، قلمدان منبت مشبک، شیر سنگی، تابلو نگارگری و چوغا هستند که بر اساس گروه‌بندی کالایی تقسیم‌بندی شده و پس از بررسی کیفیت آثار توسط کمیته‌ای در معاونت صنایع دستی کشور، برای شرکت در نمایشگاه انتخاب می‌شوند.

رئیسی تصریح کرد: نمایشگاه و فروشگاه آثار صنایع دستی که نشان ملی مرغوبیت را دریافت کرده‌اند، از تاریخ 14 تا 20 آذرماه در محل خانه هنرمندان ایران میزبان علاقمندان خواهد بود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری بر ضرورت توجه به صنایع دستی این استان تأکید کرد و گفت: امروز صنایع دستی تنها بخشی از زندگی روزمره مردم نیست بلکه همه زندگی آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: این زندگی وقتی باشکوه و معنادار خواهد بود که صادقانه در خدمت پیشرفت، شکوفایی و اقتدار کشور قرار بگیرد.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول