اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای مبارزه با قاچاق کالا

گوشی‌های قاچاق از بازار زنجان جمع‌آوری شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از جمع‌آوری گوشی‌های قاچاق از سطح بازار استان زنجان خبر داد.

گوشی‌های قاچاق از بازار زنجان جمع‌آوری شد

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تعزیرات حکومتی استان زنجان از آغاز سال‌جاری اقدامات بسیاری را در زمینه رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی و جلوگیری از قاچاق انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه اخیراً نیز شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با همکاری کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت اقدام به بازرسی از موبایل فروشی‌های سطح شهر کرده اضافه کرد: در این بازرسی‌ها مقادیر متنابهی از انواع تلفن همراه و لوازم جانبی گوشی همراه کشف شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز داشت: پرونده تعزیراتی مربوط به این تخلفات تشکیل شده و در دست بررسی و رسیدگی است.

این مسئول با اشاره به سایر اقدامات انجام شده توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان از تعزیر یک واحد نانوایی متخلف در زنجان خبر داد و گفت: این واحد نانوایی اقدام به فروش سهمیه آرد دریافتی خود به صورت غیرقانونی می‌کرد.

عزیزپور تصریح کرد: این نانوایی که به مدت چهار ماه واحد خود را تعطیل کرده بود و سهمیه آرد عمومی خود را می‌فروخت، به علت تخلفات صورت گرفته به پرداخت 76 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه از محکومیت 900 میلیون ریالی عامل قاچاقچی پوشاک در استان خبر داد و اذعان داشت: این متخلف به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت 900 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

انتهای پیام/73005/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول