اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه «سیگوراسیم» در شهرستان زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از برگزاری نمایشگاه «سیگوراسیم» یا مجسمه‌های سیمی در زنجان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه «سیگوراسیم» در شهرستان زنجان

یحیی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه سیگوراسیم یا مجسمه‌های سیمی از 23 آذر ماه سال‌جاری در زنجان برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مجسمه‌های سیمی از 23 آذر ماه سال‌جاری تا 28 آذر ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: آثار هنرمند زنجانی «سجاد خالقی» در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه مجسمه‌های سیمی یا سیگوراسیم ساعت 17 تا 18 عصر روز شنبه افتتاح می‌شود، یادآور شد: محل این نمایشگاه گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی شهر زنجان انتخاب شده است.

امیری با اشاره به اینکه ساعت بازدید از نمایشگاه مجسمه‌های سیمی 9 تا 12 صبح و 15 تا 18 عصر اعلام شده، ادامه داد: در مجموع 150 اثر در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته شده است.

این مسئول با بیان اینکه ابعاد آثار ارائه شده در نمایشگاه مجسمه‌های سیمی 10 تا 30 سانتی‌متر برآورد شده، خاطرنشان کرد: ابعاد دو مورد از آثار نیز یک تا دو متر اعلام شده است.

وی با بیان اینکه مجسمه‌های سیمی ارائه شده در نمایشگاه سیگوراسیم به شکل انسان و حیوانات مختلف است، اضافه کرد: این مجسمه‌ها از سیم مفتول ساخته شده است.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول