اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

مبارزه دانشجویان با آمریکا 60 سال تداوم داشته است

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه دانشجویان با آمریکا 60 سال تداوم داشته است.

مبارزه دانشجویان با آمریکا 60 سال تداوم داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان به نقل از روابط عمومی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد با تبریک روز دانشجو اظهار داشت: ملت مسلمان ایران در طول حیات خود ملتی استکبارستیز بوده و زندگی شرافتمندانه را بر ذلت زیستن زیربار ستم‌پیشه‌گان تاریخ ترجیح داده‌اند، گرچه گاها هزینه‌های سنگین آن را نیز پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: 16 آذر یادآور دانشجویان شهیدی است که با خون خود از ارزش‌ها و اعتقادات در برابر استعمار و استکبار دفاع کردند و در گذر تاریخ، بر پایمردی جوانان ایرانی در برابر ظلم و ستم و ایستادگی و جانفشانی در راه عزت و استقلال کشور، گواهی دادند.

این مسئول تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های اجتناب‌ناپذیر جنبش دانشجویی در 16 آذر به شهادت رسیدن سه دانشجوی آرمان‌خواه کشورمان است که در اعتراض به حضور نیکسون و سیاست‌های دیکتاتوری آن زمان و مبارزه با استکبار جان خود را فدا کردند و به ما یاد دادند که تا زمانی که استکبار هست، استکبارستیزی هم ادامه دارد و ما نیز شاهدیم که مبارزه دانشجویانمان با آمریکای جنایتکار 60 سال ادامه داشته که نمود عینی آن شعار "مرگ بر آمریکا" است.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: موفقیت‌های مکرر دانشجویان ایران اسلامی در عرصه‌های علمی و پژوهشی که سهم مهمی در پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور داشته‌اند و همزمان با آن بصیرت، آگاهی و واکنش آنان نسبت به رویدادهای داخلی و بین‌المللی، ارزنده و قابل تحسین است و امیدواریم با برنامه‌ریزی و حمایت‌های صحیح مسئولین و متولیان امر و تلاش‌های مستمر دانشجویان شاهد استمرار و تقویت این موفقیت‌ها باشیم.

وی تاکید کرد: دانشجویان امروز به تبعیت از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای «مد ظله‌العالی» و با تأسی از شهدای دانشجو و شهدای علمی و هسته‌ای، با کسب بصیرت سیاسی چشم به فتح قله‌های علوم دوخته‌اند تا فردایی بهتر را برای امت اسلامی و انسانیت رقم بزنند و دشمنان را همان‌گونه که در جنگ سخت به شکست کشاندند در جنگ نرم نیز ناامید و سرخورده کنند.

موسوی‌نژاد یادآور شد: قشر دانشجو و همه فعالان علمی باید همواره تزکیه و اخلاق را نیز سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و از داشته‌های خود در مسیر صحیح بهره ببرند همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «اگر کسى که علم در وجود او هست، تقوا و پرهیزگارى و امانت و صداقت در او نباشد، مى‏‌تواند موجود مضرى باشد؛ مى‏‌تواند علیه کشور و مصالح کشور، علم خودش را مورد استفاده قرار دهد. بنابراین در کنار علم، فرهنگ و تزکیه و اخلاق و معنویت هم لازم است؛ در این هیچ شبهه نکنید.

وی گفت: اینجانب به عنوان خادم ملت شریف ایران و نماینده مردم فرهیخته دشتستان برخود لازم می‌دانم ضمن پاسداشت خون شهدای 16 آذر و همه شهدای جهاد علم و حقیقت، این روز بزرگ را به همه دانشجویان و پویندگان طریق دانایی تبریک گفته و با آرزوی توفیق و عاقبت به خیری برای همه دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان گرامی، همواره آماده دریافت نظرات ارزشمند و راهکارهای مفید آنها برای فائق آمدن بر مشکلات و رسیدن به قله‌های پیشرفت و توسعه هستیم.

انتهای پیام/2452/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول