اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد دانشگاهی هرمزگان:

حرکت دانشجو باید در مسیر اعتدال و به دور از تندروی‌ باشد

سرپرست جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: حرکت جامعه دانشگاهی ما باید با درایت، منطق، صمیمیت، حفظ ارزش‌های انقلاب و دوری از افراطی‌گری و مشی اعتدال استوار باشد.

حرکت دانشجو باید در مسیر اعتدال و به دور از تندروی‌ باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر مهدی حسینیان پیش از ظهر امروز در نشستی به مناسبت روز دانشجو با تبریک سالگرد حماسه 16 آذر به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و دانشجویان اظهار داشت: دانشجویان امروز، به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» و با کسب بصیرت سیاسی چشم به فتح قله‌های علوم دوخته‌اند تا فردایی بهتر را برای امت اسلامی و انسانیت رقم بزنند و دشمنان را همان‌گونه که در جنگ سخت به شکست کشاندند در جنگ نرم نیز ناامید و سرخورده کنند.

وی ادامه داد: اکنون که تحصیل دانشجویان ایران اسلامی با خدمت دولت تدبیر و امید همراه است، خصائص دانشجویان و محیط دانشجویی همسو با آرمان‌های دینی مردم، از اثرگذاری بیشتر در قیاس با سایر جوامع برخوردار شده است.

حسینیان تاکید کرد: امروز پیام 16 آذر برای نسل دانشگاهی ما، درک و تحلیل هوشمندانه شرایط خاص حاکم بر جهان و تلاش در جهت بالا بردن توانمندی‌های علمی و پژوهشی و تولید اندیشه است.

وی همچنین 16 آذر را نماد روح استکبارستیزی دانشجویان ایرانی در طول تاریخ دانشگاهی کشور دانست و تصریح کرد: دانشجویان و دانشگاهیان در جریان مبارزه انقلاب اسلامی و پیروزی نهضت امام خمینی (ره) و استمرار این جنبش ظلم‌ستیز و حق‌طلب همواره حضور تعیین کننده داشته‌اند.

این مسئول اضافه کرد: حرکت جامعه دانشگاهی ما باید بر درایت، منطق، صمیمیت، حفظ ارزش‌های انقلاب و دوری از افراط و تفریط و مشی اعتدال استوار باشد تا با توکل بر خدا، بتوانیم بیش از پیش افق‌های جدید و گسترده‌ای از فرهنگ و دانش را به روی خود و جامعه بگشاییم.

سرپرست جهاد دانشگاهی هرمزگان در پایان گفت: موفقیت‌های مکرر دانشجویان ایران اسلامی در عرصه‌های علمی و پژوهشی که سهم مهمی در پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور داشته‌اند و هم‌زمان با آن بصیرت، آگاهی و واکنش آنان نسبت به رویدادهای داخلی و بین‌المللی، ارزنده و قابل تحسین است.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول