اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان خبر داد

پیشرفت 40 درصدی ساخت پژوهشکده مطالعات کویر سمنان

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: کار ساخت پژوهشکده مطالعات کویر سمنان آغاز شده و تاکنون حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 40 درصدی ساخت پژوهشکده مطالعات کویر سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، حسن رهایی در حاشیه بازدید مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری سمنان از آزمایشگاه مصالح ساختمانی و مواد معدنی جهاد دانشگاهی استان سمنان، ضمن معرفی کامل توانمندی‎ها و ظرفیت‎های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی استان سمنان اظهار داشت: رویکرد جهاد دانشگاهی این است که بر اساس ظرفیت‎های غالب هر منطقه از استان سمنان فعالیت‎هایی را انجام می‎دهد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به اینکه آزمایشگاه مصالح ساختمانی و مواد معدنی جهاد دانشگاهی آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد استان سمنان است، افزود: این آزمایشگاه به عنوان یک مجتمع آزمایشگاهی زیرمجموعه پژوهشکده مطالعات کویر سمنان به فعالیت می‎پردازد.

رهایی اضافه کرد: کار ساخت پژوهشکده مطالعات کویر سمنان آغاز شده و تاکنون حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: تشکیلات نرم‎افزاری این پژوهشکده شامل دو گروه پژوهشی تخصصی بهره‎وری و توسعه کارآفرینی و گروه برنامه‎ریزی گردشگردی، همچنین دو مرکز خدمات تخصصی شامل مرکز خدمات تخصصی زمین‎شناسی و معدن و مرکز خدمات الکترونیک و کامپیوتر و همچنین یک آزمایشگاه مصالح ساختمانی و معدنی شکل گرفته است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان افزود: درصدد هستیم برای تکمیل تشکیلات نرم‎افزاری پژوهشکده مطالعات کویر سمنان، مجوز یک گروه پژوهشی دیگر نیز اخذ شود تا ساختار این پژوهشکده در سمنان کامل شود.

انتهای پیام/2249/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول