اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی شهیدان حریم دانش در دانشگاه‌های ارومیه

معاون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: مسابقه وبلاگ‌نویسی شهیدان حریم دانش در دانشگاه‌های ارومیه با حضور گسترده دانشجویان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی شهیدان حریم دانش در دانشگاه‌های ارومیه

امین رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، مسابقه وبلاگ‌نویسی شهیدان حریم دانش در دانشگاه‌های ارومیه برگزار می‌شود. 

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود: این مسابقه به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان و به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانشگاهی 16 آذر، دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای در دانشگاه‌های ارومیه برگزار می شود. 

وی تولید محتوا در فضای مجازی، تبیین واقعه 16 آذر، تشریح ابعاد مختلف آرمانگرایی و استکبارستیری دانشجویان، تشریح علل شهادت آرمانخواهانه سه دانشجو در راستای استقلال و استکبارستیزی را از جمله اهداف این مسابقه برشمرد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی تحرک فکری دانشجویان، تبیین نقش دانشجویان در استقلال و نیل به مرزهای دانش، دشمن‌شناسی، ارتقای بصیرت ذهنی دانشگاهیان و گرامیداشت مقام شهیدان هسته‌ای را از اهداف دیگر این مسابقه عنوان کرد.

رستم‌زاده ادامه داد: تبیین ارتباط راه شهدای 16 آذر 1332 دانشگاه تهران، شهدای دانشجویی دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای هدف دیگری است که از برپایی این مسابقه دنبال می‌شود. 

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی اظهار داشت: راه شهیدان دانشگاهی همگی در راستای استقلال، استکبارستیزی و عدم وابستگی و اعتلای نظام جمهوری اسلامی تعریف می‌شود.

وی گفت: مسابقه وبلاگ‌نویسی شهیدان حریم دانش در 8 محور دانشجو و استکبارستیزی، دانشگاه و خودکفایی، دانشگاه و جبهه امروز، دانشجو و جنگ نرم، دانشگاه و آرمانگرایی، دانشجو و بصیرت و دشمن‌شناسی، آسیب‌ها و رسالت‌های دانشجوی امروز و دانشجو و فتح مرزهای دانش و فناوری اجرا می‌شود. 

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی افزود: وبلاگ‌هایی در بخش داوری مسابقه شرکت داده می‌شوند که تاریخ ایجاد آنها بعد از 15 آذر سال جاری بوده و حداقل 10 پست و مطلب جداگانه در سایت درج کنند و موضوع وبلاگ مرتبط با موضوعات فوق بوده و حداقل شامل یکی از محورهای ذکر شده باشند.

رستم‌زاده گفت: دانشجویان تا پنج دی ماه امسال فرصت دارند تا آدرس اینترنتی وبلاگ‌های خود را با مشخصات کامل خود به ایمیل JAHAD@Urmia.ac.ir  ارسال کنند. 

وی خاطرنشان کرد: به 10 نفر از وبلاگ‌نویسان برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/61002/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول