اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل:

عملیاتی کردن سند پنج ساله جهاد دانشگاهی در دستور کار است

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری و همدلی بیش از پیش سند پنج ساله معاونت‌های مختلف جهاد دانشگاهی را پیش ببریم و این برنامه در اولویت‌های کاری جهاد دانشگاهی واحد اردبیل است.

عملیاتی کردن سند پنج ساله جهاد دانشگاهی در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل، رامز نصیری صالح در همایش اعضا و مدیران جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در محل مرکز درمان ناباروری قفقاز اظهار داشت: با قدرت، قوت و همدلی بیش از پیش، سند پنج ساله معاونت‌های مختلف جهاد دانشگاهی را پیش خواهیم برد و سعی خواهیم کرد آنها را به بهترین نحو ممکن عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه در جهت بهبود کیفیت و وضعیت معیشتی همکاران در ماه‌های پایانی سال اقدامات ویژه‌ای انجام خواهیم داد، خاطرنشان کرد: همکاران می‌توانند با ارائه انتقادات و پیشنهادات خود ما در پیشبرد اهداف جهاد دانشگاهی یاری کنند.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با قدردانی از زحمات اکبر قاسمی در طول تصدی ریاست واحد اردبیل یادآور شد: تحقق اهداف عالیه جهاد دانشگاهی وظیفه و دغدغه اصلی ما است بنابراین از همت و تلاش قاسمی در راستای این اهداف قدردانی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل نیز ضمن آرزوی توفیقات الهی برای کارکنان واحد و سرپرست جدید، ضمن ارائه گزارشی از 56 ماه مدیریت خود در این واحد، مدیریتی را موفق دانست که همراه با نقد باشد.

اکبر قاسمی با اشاره به پیشرفت‌های جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل طی دو سال اخیر تصریح کرد: امروز به جایی رسیده‌ایم که دغدغه مالی کمتری داریم و واحد اردبیل به یک مجموعه شناخته شده تبدیل شده است.

وی با یادآوری تدوین چشم‌اندازهای آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و پشتیبانی در سال جاری بیان داشت: سرپرست جدید با تلاش مضاعف در جهت ارتقای عملکرد جهاد دانشگاهی گام‌های موثری بردارد.

این مسئول افزود: همدلی و جدیت رشد و ارتقای این مجموعه را در پی خواهد داشت و توصیه می‌کنم همکاران واحد جهاد دانشگاهی از این دو فاکتور استفاده بهینه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم تودیع و معارفه رسمی مدیران سابق و جدید جهاد دانشگاهی اردبیل طی روزهای آتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/62007/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول