اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 آذر در دانشگاه مالک اشتر شاهین‌شهر

جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری برگزار می‌شود

جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری 20 آذر 1392 در سالن شهید نبوی منش دانشگاه صنعتی مالک اشتر شاهین شهر اصفهان برگزار می‌شود.

جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی مالک اشتر شاهین‌شهر اصفهان، جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری 20 آذر 1392 در سالن شهید نبوی منش این دانشگاه برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره و نمایشگاه ایجاد بستری مناسب جهت تکریم مقام والای اندیشمندان و نخبگان عرصه علم و فناوری  شناسایی و معرفی پژوهشگران، فن‌آوران و نوآوران و کشف استعدادهای برتر در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی، ایجاد انگیزه در مخترعان، مبتکران، نوآوران و فن‌آفرینان داخلی، گسترش تجربه‌های علمی و فنی و ایجاد زمینه تعامل و همکاری علمی بین محققین و  فراهم‌سازی فضایی پرشور و رقابتی بین اندیشمندان و دانشمندان است.

این جشنواره که از 20 تا 25 آذر در دو واحد دانشگاه صنعتی مالک اشتر واقع در تهران سالن باقرالعلوم (ع) و در شاهین‌شهر اصفهان سالن شهید نبوی منش برپا می‌شود، در گروه‌های مختلفی همچون (واحد دانشگاهی برتر، پژوهشگر برتر، نشریات برتر، دانشجوی برتر و پژوه پژوهشی برتر) برگزار می‌شود.

از برترین‌های پژوهش و فناوری دانشگاه شامل: کتاب، مجله علمی، مقاله، طرح پژوهشی، انجمن علمی ادبی و هنری، مرکز تحقیقات، مرکز رشد، شرکت‌های دانش بنیان، نوآوری، مخترع، اختراع تجاری شده، رساله دکتری تخصصی و پایان‌نامه کارشناسی ارشد، پژوهشگر و مدیر پژوهشی در دو شاخه هیئت‌علمی، دانشجویی برگزیده و توسط مسئولان دانشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/63023/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول