اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت می‌گیرد

فارغ‎التحصیلی 1500 دانشجو از دانشگاه‌های پیام‌نور خراسان‌جنوبی

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی گفت: در سال‌جاری یک‌هزار و 500دانشجو از دانشگاه‌های پیام‌نور خراسان جنوبی فارغ‌التحصیل می‌شوند.

فارغ‎التحصیلی 1500 دانشجو از دانشگاه‌های پیام‌نور خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی ثقفی ظهر امروز در جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور یک دانشگاه به روز بوده که متناسب با نیازها قوانین را تغییر می‌دهد.

وی به تعداد دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی دارای حدود 17 هزار دانشجو است.

ایجاد واحد درسی جدید در دانشگاه پیام‌نور

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی با بیان این‌که دانشگاه پیام‌نور تنها دانشگاهی بوده که بیشتر قشر بومی در آن تحصیل می‌کنند، اظهار داشت: سایر دانشگاه‌های استان علاوه بر پذیرش دانشجویان بومی دانشجویان غیربومی را نیز پذیرش می‌کنند.

ثقفی از ایجاد واحد درسی جدید به نام حفظ جزء 30 قرآن کریم خبر داد و افزود: این واحد درسی بدون هزینه بوده و بر روی معدل تاثیر مستقیم دارد.

وی با بیان این‌که برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت الکترونیکی اجرا می‌شود، تصریح کرد: دانشجو در همان لحظه می‌تواند از نمره خود آگاه شود.

ایجاد فضای آموزشی مناسب در دانشگاه پیام‌نور

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی با بیان این‌که این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه‌ها برای تحصیل دانشجویان در سطح کشور است، متذکر شد: عامل ورود به این دانشگاه علاقه است.

ثقفی با بیان این‌که این دانشگاه در سال 68 تاسیس شده است، یادآور شد: از سال تاسیس این دانشگاه تا سال گذشته سه هزار نفر در دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی از فارغ‌التحصیلی یک‌هزار و 500 دانشجو در سال‌جاری در دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی خبر داد و عنوان کرد: این دانشگاه فضای آموزشی مناسبی را برای دانشجویان فراهم کرده است.

وجود 100 هزار عنوان کتاب دیجیتالی در کتابخانه مسجد دانشگاه پیام‌نور

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی با بیان این‌که از 31 دانشگاه پیام‌نور کشور، دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی سومین دانشگاهی بوده که دارای مسجد است، گفت: طبقه فوقانی مسجد این دانشگاه دارای 100 هزار عنوان کتاب دیجیتالی است.

ثقفی خاطرنشان کرد: از نظر فناوری اطلاعات، دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/69010/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول