اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ ممتاز هرمزگان صورت گرفت

جدال پر گل نمایندگان قشم در لیگ هرمزگان / سهیلی جوان برنده دربی قشم

لقب حساس‌ترین بازی هفته پنجم را می‌توان به دربی تیم‌های قشمی بین سهیلی جوان و امید درگهان به قضاوت تنها داور لیگ برتری هرمزگان داد.

جدال پر گل نمایندگان قشم در لیگ هرمزگان / سهیلی جوان برنده دربی قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مسابقات هفته پنجم لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان سرانجام با انجام شش بازی در شهرهای مختلف این استان برگزار شد.

در نخستین روز از هفته پنجم این رقابت‌ها ملوان بندر کنگ در بندرلنگه به مصاف لمزان رفت، تیم لمزان با نتیجه دو بر یک برنده این بازی بود، گل‌های این دیدار محمد طاهری‌زاده و عبدالله احمدپرست برای لمزان و محمد صادق نیک بین برای ملوانی‌ها به ثمر رساندند، ملوان بندرکنگ بدون برد با دو امتیاز از دو مساوی در رده 12 جدول قرار دارد.

قضاوت این دیدار را محمد احمدنیا، ایوب مظفری و یونس محمودی بر عهده داشتند.

در حساس‌ترین بازی این هفته، دربی تیم‌های قشم بین سهیلی جوان و امید درگهان به قضاوت داور لیگ برتری علیرضا کناری با کمک مهدی جلوداری از بندرعباس و امین حسن‌زاده از رودان برگزار شد.

در این بازی دو تیم پا به پای هم به رقابت پرداخته و نمایش قابل قبول و تماشاگرپسندی را از خود به نمایش گذاشتند، این بازی تا دقیقه 85 با نتیجه مساوی سه بر سه دنبال می‌شد که تیم سهیلی جوان با تیز هوشی مهاجمان خود و اشتباه دروازه‌بان تیم امید درگهان توانست دو گل دیگر را وارد دروازه آبی پوشان درگهانی کند.

این بازی هشت گل را به همراه داشت که سهم امید درگهان سه گل و سهم برنده این بازی سهیلی جوان پنج گل بود.

در این بازی احمد صالحی دو گل، جغینی‌پور، محسن قاصدی و سجاد غلامی (گل به خودی) هر کدام یک گل برای سهیلی جوان و مهران قزل و محمدحسن امینی دو گل برای امید درگهان به ثمر رساندند.

سهیلی جوان قشم قهرمان سال قبل با 9 امتیاز در تعقیب تیم‌های اروند، سیبه و لمزان 10 امتیازی است.

با توجه به حساس بودن این بازی کریم‌زاده‌ دبیر، وفایی نایب رئیس ، اسحاق بازیار رئیس کمیته داوران به‌عنوان ناظر داوری و یوسفی به عنوان نماینده هیئت فوتبال استان، این بازی را زیر نظر داشتند.

در دیگر بازی این هفته سیبه کوخرد به مصاف کشاورز میناب رفت و این بازی در میناب با نتیجه تساوی بدون گل با قضاوت داورانی از جاسک مسعود سپهری، علی عنبری، احمد امیری برگزار شد، سیبه کوخرد با 10 امتیاز در رده دوم جدول در تعقیب تیم اروند 10 امتیازی است.

در دیگر بازی این هفته تیم گازال جناح میزبان آرش میناب بود. نماینده شهر جناح بستک که دو بازی قبل خود را با ناکامی پشت سر گذاشته بود در این بازی توانست با دو گل صالح رخ، عبدالله حمیدی و ناصر درزاده با نتیجه چهار بر دو از سد حریف مینابی خود بگذرد. دو گل تیم آرش میناب را صالح افخمی و قاسم سرخاب به ثمر رساندند.

قضاوت این دیدار بر عهده علی ارمغی، نصیب شناسی و عارف احمدیان از بندر لنگه بود.

در دیگر بازی این هفته که به قضاوت داوران مینابی محمد عابدیان، اصغر منصف و مسعود رنجبر در بستان برگزار شد و تیم ستارگان، میزبان این بازی، با نتیجه یک بر صفر اتحاد رودان را شکست داد، حمید نعیمی تنها زننده گل این بازی بود.

در آخرین بازی این هفته جبل‌بر شهرو میزبان ستاره انقلاب رودان بود این بازی تا دقیقه 93 یک بر یک بود که در ادامه تیم ستارگان انقلاب رودان در دقیقه 94 بازی توانست میزبان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

عبدالعزیز کزی برای جبل‌بر و میثم فلاحت و مهدی حیدری‌نسب برای ستاره انقلاب رودان گلزنی کردند.

قضاوت این دیدار را امید نوایی، احمد رنجبرزاده و علی عماری از میناب بر عهده داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس جواد جغینی‌پور با هشت گل زده کماکان در صدر گلزنان و تیم اروند بندرعباس که این هفته به استراحت پرداخت همچنان با 10 امتیاز و با چهار بازی در صدر و تیم‌های سیبه کوخرد و لمزان نیز با همین امتیاز در مقام دوم و سوم جدول قرار دارند، آرش میناب نیز بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

===============

گزارش از: عبدالرحیم رضوانی

===============

انتهای پیام/88001/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول