اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موسس باشگاه استقلال رمچاه قشم پیشنهاد داد

لزوم راه‌اندازی لیگ فوتسال پیشکسوتان در قشم

موسس باشگاه استقلال رمچاه، خواستار راه‌اندازی لیگ فوتسال پیشکسوتان در قشم شد.

لزوم راه‌اندازی لیگ فوتسال پیشکسوتان در قشم

یحیی اسلامی در حاشیه بازی دوستانه فوتبال پیشکسوتان روستای رمچاه و روستای هلر که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم، به نقش و اهمیت ورزش در جامعه اشاره کرد و گفت: تجربه نشان می‌دهد هر خانواده‌ایی که با ورزش سر و کار دارد و ورزشکار دارد در آن خانواده مشکلات کمتر اتفاق می‌افتد و آن خانواده از شادابی بیشتری برخوردار می‌شود.

این پیشکسوت 59 ساله فوتبال قشم افزود: برای اینکه افراد در جامعه از کارایی و کارکرد مثبت برخوردار باشد نیاز به تقویت جسم و روح آنان است که مسئولان با درک این مسئله مهم اقدام به احداث سالن ورزشی در روستای رمچاه کرده‌اند چرا که تمام ورزشکاران روستای رمچاه و روستاهای همجوار از آن استفاده می‌کنند.

بنیانگذار باشگاه استقلال رمچاه قشم، اﻗﺪام ﻣﺴﺌﻮلان در ﺑﺮﭘﺎﯾﯽ ﺳﺎﻟﻦهای ورزﺷﯽ در قشم ﺗﺸﮑﺮ و ﻗﺪرداﻧﯽ و اضافه کرد: ﺳﺎﻟﻦ چند منظوره خلیج فارس رمچاه ﮐﻪ جهت اﺳﺘﻔﺎده تمام ورزشکاران و در راﺳﺘﺎی ﺗﺮوﯾﺞ ﻓﺮھﻨﮓ ورزش و ﺳﻼﻣﺘﯽ اﯾﺠﺎد شده ﺑﺎ اﺳﺘﻘﺒﺎل پر شور و کم نظیر ﻋﻼﻗﻤﻨﺪان ﺑﻪ ورزش از نونهال تا پیشکسوت در روستای رمچاه و روستاهای تابعه ﻣﻮاﺟﻪ شده است.

اسلامی با بیان اینکه ﺳﺎﻟﻦ روستای رمچاه سالنی چند منظوره است، ﺑﺮ توسعه و تکمیل این سالن و تجهیز آن به امکانات ورزشی رشته‌های والیبال و بسکتبال نیز تاکید کرد.

وی ﺣﺮﮐﺖ در ﻣﺴﯿﺮ ورزش، ﺳﻼﻣﺘﯽ و ﺗﻨﺪرﺳﺘﯽ را ﯾﮏ ﺿﺮورت داﻧﺴﺖ و ﺿﻤﻦ اﺷﺎره ﺑﻪ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺳﻼﻣﺖ ﺟﺴﻤﯽ ﺑﺮ ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﯽ اﻧﺴﺎن، ﻧﺸﺎط و ﺷﺎداﺑﯽ ﺟﺴﻤﯽ و رواﻧﯽ متاثر از ورزش نیز اشاره کرد.

پیشکسوت 59 ساله فوتبال قشم از مسئولان هیئت فوتبال شهرستان قشم خواست در راستای برگزاری مسابقات رسمی فوتسال لیگ پیشکسوتان در این جزیره اقدام کنند.

موسس باشگاه استقلال رمچاه قشم اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی رمچاه، مسابقات چهار جانبه پیشکسوتان برگزار شد که مقام این مسابقات توسط تیم فوتبال پیشکسوتان این روستا به دست آمد.

در همین راستا فاضل تورنگ پیشکسوت تیم مهر هلر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قشم ابراز داشت: ایجاد چنین فضای ورزشی در قشم فکر خیلی خوب و پسندیده و قابل تقدیری است که پیشکسوتانی که سال‌های دور در کنار هم بازی می کردند بعد از مدت‌ها دوباره به ورزشی نزدیک و این امر باعث شادابی و نشاط می‌گردد.

تورنگ از مسئولان بابت ایجاد سالن‌های ورزشی در قشم تشکر نمود و از دیگر فعالیت‌هایی که جوانان را از مواد مخدر دور می‌کند ترویج ورزش بین آنها دانست و عنوان کرد: امکانات تفریحی و سرگرمی در بین جوانان باعث می شود تا آنها به سوی مواد مخدر میل پیدا نکنند.

وی افزود: ایجاد سالن رمچاه باعث شد تیم پیشکسوتان هلر تشکیل و از دهیاری و شورای جدید روستای هلر در پیگیری احداث سالن ورزشی در این روستا را خواستار شد.

پیشکسوت تیم مهر هلر بیان داشت: ایجاد لیگ پیشکسوتان در جزیره قشم باعث می شود بزرگسالان زیادی در کنار جوانان به ورزش روی بیاورند و همین امر باعث می‌شود تجربیات بزرگسالان در کنار جوانان در مسائل فرهنگی و اخلاقی به جوانان و در نهایت به کشور عزیز کمک کند.

اسلامی در پایان این گفت‌وگو از رئیس اسبق و کنونی اداره ورزش و جوانان قشم و شورای اسلامی روستای رمچاه به خاطر پیگیری برای احداث و افتتاح سالن ورزشی خلیج فارس رمچاه تشکر و قدردانی کرد.

وی اذعان داشت: در این راستا لازم است از حمایت‌های عزیزی استاندار، سالاری فرماندار شهرستان قشم، دانشور مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مدیران که در این راستا اقدام کرده‌اند نیز قدردانی شود.

انتهای پیام/88001/ن40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول