اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور

هفت الماس در وقت اضافه مقابل استقلال زرین قشم تن به شکست داد

در ادامه رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم بسکتبال هفت الماس قزوین مقابل استقلال زرین قشم شکست خورد.

هفت الماس در وقت اضافه مقابل استقلال زرین قشم تن به شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دیدار تیم‌های هفت الماس قزوین با استقلال زرین قشم از هفته پنجم از دور رفت مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور، در حالی لحظاتی قبل به اتمام رسید که تیم بسکتبال هفت الماس قزوین مقابل میهمان خود تن به شکست داد.

در این دیدار که از ساعت 16 امروز و در حضور نزدیک به یک‌هزار تماشاگر خونگرم قزوینی در سالن شهید بابایی برگزار شد، تیم هفت الماس قزوین با وجود ارائه یک بازی جذاب و تماشایی در نهایت با نتیجه 83 بر 79 بازی را به تیم استقلال زرین قشم واگذار کرد.

در این بازی که از حساسیت بالایی برخوردار بود و بسیار نزدیک دنبال می‌شد، دو تیم هفت الماس قزوین و استقلال زرین قشم در مجموع کوارترهای اول و دوم و در پایان نیمه نخست به نتیجه تساوی 28 بر 28 رضایت دادند تا بازیکنان این دو تیم با تساوی به رختکن بروند و همه چیز به نیمه دوم و کوارترهای پایانی کشیده شود.

با شروع کوارتر سوم دو تیم؛ بازی نزدیکی را مقابل یکدیگر به نمایش گذاشتند و البته در این بین بازیکنان تیم استقلال زین قشم با تجربه بیشتری که داشتند، موفق شدند کوارتر سوم را با سه امتیاز اختلاف به سود خود به پایان برسانند.

برتری بازیکنان تیم استقلال زرین قشم در کوارتر چهارم و پایانی هم تداوم داشت و در حالی که تنها 27 ثانیه به پایان این دیدار زمان باقی مانده بود، این بازیکنان تیم هفت الماس قزوین بودند که با حمایت تماشاگران خودی روحیه خود را از دست ندادند و قبل از اتمام وقت‌های معمولی این دیدار ضمن جبران اختلاف امتیازها نتیجه را به تساوی 67 بر 67 رساندند تا همه چیز به وقت‌های اضافی کشیده شود.

تماشاگران قزوینی که سر از پا نمی‌شناختند، با ادامه تشویق‌های خود تیم و بازیکنان هفت الماس را مورد حمایت قرار دادند تا این تیم بتواند در وقت‌های اضافه با توجه به امتیاز میزبانی این دیدار را با پیروزی به سود خود به پایان برساند.

با شروع وقت اضافه این دیدار بازیکنان تیم هفت الماس قزوین با وجود کم سن و سالی بازیکنان جوان و کم تجربه خود، مقابل میهمان قدرتمند خود یک لحظه پا عقب نگذاشتند و رفته‌رفته بر دامنه حملات خود اضافه کردند.

وقت‌های اضافه این بازی رو به اتمام بود و همه چیز به صورت تساوی پیگیری می‌شد، که در نهایت این تیم استقلال زرین قشم بود که با استفاده از تجربیات بیشتر بازیکنان خود در پایان چهار امتیاز اختلاف از میزبان خود پیشی گرفت تا در نهایت این دیدار را با نتیجه 83 بر 79 به سود خود به پایان برساند.

تیم بسکتبال استقلال زرین قشم حریف هرمزگانی این هفته تیم هفت الماس با پیروزی در این دیدار هفت امتیازی شد و با کسب دو برد و سه باخت با دو پله صعود در جدول در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم هفت الماس قزوین با این باخت مقابل تیم استقلال زرین قشم چهارمین شکست فصل خود را به دست آوردند تا تنها با یک پیروزی و کسب 6 امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور جا خوش کنند.

تیم هفت الماس قزوین پیش از این در دیدارهای قبلی خود مقابل تیم شهرداری گرگان به برتری دست یافته بود، ولی مقابل تیم‌های مهرام تهران، همیاری زنجان و پتروشیمی بندر امام تن به شکست داده بود.

تیم هفت الماس قزوین که نخستین فصل حضور خود را در مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، در هفته ششم این مسابقات یازدهم آذر ماه به میدان می‌رود.

رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم به صورت رفت و برگشت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/77004/ط40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول