اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

نماز جمعه جوانان را بیمه می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امروز با توجه به جنگ نرم دشمن، نماز جمعه جوانان را بیمه می‌کند.

نماز جمعه جوانان را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی صبح امروز در بیست و دومین گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان که در شهرستان سلسله برگزار شد، گفت: امروزه با توجه به جنگ نرم دشمن، نماز جمعه جوانان را بیمه می‌کند.

وی تأثیر نماز جمعه بر روحیه جوانان را بسیار موثر و تاثیرگذار دانست و افزود: حضور جوانان در نماز جمعه باعث تقویت احساس مسئولیت، اعتماد به نفس، نشاط و شادابی و بالندگی آنان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه قاطبه جوانان لرستان، پاک، سالم و مقید هستند، گفت: امروزه ثابت شده است که هر کاری که در حوزه‌های مختلف سیاسی، دینی، اجتماعی به جوانان سپرده شده است، به نحو احسن آن را به انجام رسانده‌اند و پایین آمدن میانگین سنی دانشمندان ایرانی به 30 و زیر 30 سال مؤید این مهم است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری برای حضور جوانان در نماز جمعه گفت: باید با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، ارتباط جوانان با امام جمعه و نهاد نماز جمعه تقویت شود.

امام جمعه خرم‌آباد حضور جوانان در نماز جمعه را باعث شکوفایی استعدادهای آنان دانست و افزود: بحمدالله امروزه شاهد حضور چشمگیر و آگاهانه جوانان استان لرستان در صفوف نماز جمعه هستیم که این حضور آگاهانه و با بصیرت، نشاط و شادابی را به نماز جمعه بخشیده است.

در ادامه امام جمعه سلسله با اشاره به پیشینه فرهنگی و مذهبی شهرستان سلسله گفت: حضور 73 هزار نفر شیعه در این شهرستان به صورت یکپارچه یکی از نقاط قوت و برجسته دینی-مذهبی مردم ولایتمدار این دیار است که نمود آن در حضور جوانان در نماز جمعه پیدا است.

حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی ولایتمداری پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی را از جمله خصوصیات بارز مردم شهرستان سلسله دانست و گفت: مسئولان باید با تمام وجود در همه حوزه‌ها خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهند و فرصت خدمت‌گذاری را به عنوان یک نعمت الهی غنیمت بشمارند.

در ادامه اردشیر صفاپور، فرماندار سلسله با حضور در جمع ائمه جمعه استان لرستان، گزارشی از توانمندی‌ها و اقدامات انجام شده توسط نظام جمهوری اسلامی در شهرستان سلسله ارائه کرد و گفت: تدین و معتقد بودن مردم به اصول و ارزش‌های اسلامی باعث شده، تا سلسله همواره به عنوان یکی از شهرستان‌های امن استان لرستان باشد.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول