اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر از تلاش تیم مذاکره‌کننده در ژنو تقدیر کرد

امام جمعه پلدختر از تلاش تیم مذاکره‌کننده ایران در ژنو که دستاورد بزرگی برای کشورمان به ارمغان آورد تقدیر کرد.

امام جمعه پلدختر از تلاش تیم مذاکره‌کننده در ژنو تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند امروز در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر گفت: تیم مذاکره‌کننده پیام اقتدار ایران را به جهانیان رساند که این توافق آثار مثبت و امتیازات خوبی برای ایران داشت.

وی افزود: این پیروزی و موفقیت موجب عصبانیت و خشم رژیم صهیونیستی شد، زیرا این توافق افق روشنی برای کشور ما در مناسبات بین‌المللی دارد و دشمن تسلیم ملت ایران شد.

امام جمعه پلدختر یادآور شد: استکبار جهانی با این توافق شکست ذلت‌بار و حقارت‌آمیز را پذیرفت.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران کاری بزرگ انجام دادند، گفت: توافق ژنو قدرت منطقه‌ای ایران را بالا برد و ایران بر گستردگی قدرت علمی و فناوری‌های خود روز به روز افزود.

امام جمعه پلدختر از تیم هسته‌ای کشورمان به ویژه شخص دکتر ظریف وزیر امور خارجه تقدیر و تشکر کرد و افزود: از تدبیر و تلاش مذاکره کنندگان هیئت اعزامی کشور قدردانی  و این موفقیت را به آحاد ملت و مسئولان تبریک می‌گویم.

حجت‌الاسلام لروند با بیان اینکه توافقات هسته‌ای به مردم احساس غرور ملی به ارمغان آورد، گفت: آثار مثبتی به لحاظ آرامش در فضای بین‌المللی و در فضای داخلی ایجاد کرده و امیدهای فراوانی را برانگیخته است.

امام جمعه پلدختر گفت: شجاعت و درایت رهبری مذاکرات ژنو را نتیجه بخش کرد و از جمله دستاوردهای مهم این توافق ایجاد آرامش داخلی و بین‌المللی، لغو تدریجی تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران،  موفقیت در مذاکرات هسته‌ای، شکستن ابهت پوشالی غرب در مواجهه با پرونده هسته‌ای، منزوی کردن اسرائیل و برقراری روابط دوستانه با همسایه‌ها است.

خطیب جمعه پلدختر به فرا رسیدن 10 آذر سالروز شهادت سیدحسن مدرس به سال 1316اشاره کرد و اظهار داشت: این روحانی شجاع و مبارزی نستوه در راه استبدادستیزی و استعمارزدایی در ایران بود.

 وی از صفات بارز شهید آیت‌الله مدرس، را  شجاعت و دینداری و همچنین پایداری و استقامت در برابر زیاده‌خواهی منفعت‌طلبان نام برد.

حجت الاسلام لروند افزود: مدرس بهترین الگو و سرمشق نمایندگان مجلس در جمهوری اسلامی است و امام و رهبری در اظهارات خود از لزوم الگوگیری و الگوپذیری از روش و منش شهید مدرس به نمایندگان تأکیداتی داشته‌اند.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول