اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

تجلیل از برگزیدگان جشنواره خلاقیت‌های پایگاه‌های بسیج خراسان‌جنوبی

طی مراسمی از برگزیدگان و شرکت‌کنندگان دومین جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات خراسان جنوبی تجلیل شد.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره خلاقیت‌های پایگاه‌های بسیج خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسئول بسیج قشر مساجد و محلات سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در دومین جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان بسیج در سال‌های گذشته پایگاه‌های که دارای طرح اسوه و برنامه‌های خوب داشتند را معرفی و تشویق می‌کرد.

اسحاق عنایتی افزود: از سال گذشته رویکرد سازمان بسیج در این زمینه تغییر یافته و  برنامه‌ها و طرح‌های نمونه انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

مسئول بسیج قشر مساجد و محلات سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: پایگاه‌هایی که در این زمینه‌ها کار خلاقانه انجام داده‌اند و طرح‌هایشان قابل تعمیم باشد توسط گروه ارزیابی بررسی می‌شود و به جشنواره کشوری که در دهه فجر در تهران برگزار می‌شود ارسال می‌شود.

ارسال 36 طرح به دبیرخانه جشنواره

عنایتی با بیان اینکه در سال جاری 36 طرح ابتکاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، اضافه کرد: پس از تشکیل کارگروه‌های تخصصی و بررسی‌های میدانی 19 اثر برگزیده و به سازمان بسیج محلات کشور ارسال شد.

وی به موضوعات این جشنواره اشاره و تصریح کرد: تحقق شعار سال، جذب حداکثری به پایگاه‌های مقاومت بسیج، کیفی سازی حلقه‌های شجره طیبه صالحین،‌ بسیج سازندگی، فعالیت‌های قرآنی و تربیت حافظان قرآن، فعالیت‌های فرهنگی و امر به معروف، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، ارتباط پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد با اقشار مختلف بسیج، ارتقاء علمی و تحصیلی بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، اطلاع‌رسانی و حضور در فضای مجازی، تقویت حضور مردم در مسجد و فعالیت‌های ورزشی به ویژه ورزش‌های همگانی است.

مسئول بسیج قشر مساجد و محلات سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: خراسان جنوبی سال گذشته در کشور به جهت استانی رتبه سوم و از نظر پذیرش طرح رتبه دوم را کسب کرده است.

عادت‌ها جایگزین فرهنگ اصیل مساجد

عنایتی با بیان اینکه برخی از عادت‌ها جایگزین فرهنگ اصیل مساجد شده است، تاکید کرد: با تلاش همه افراد باید مساجد به فرمایش مقام معظم رهبری طراز اسلامی شود چرا که در خیلی از مساجد با معیارهای صدر اسلام و انقلاب فاصله گرفته‌اند.

انتهای پیام/69021/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول