اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف:

ابعاد حماسه بزرگ 9 دی را باید برای جامعه تبیین کنیم

فرماندار خوسف گفت: 9 دی حماسه‎ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بود که باید ابعاد این حماسه را برای مردم تبیین کنیم.

ابعاد حماسه بزرگ 9 دی را باید برای جامعه تبیین کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، مهدی فرجامی‎فرد ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی، با بیان اینکه نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است، اظهار داشت: نهم دی روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که هیچ‌گاه از یاد و خاطره تاریخ نمی‎رود.

وی ادامه داد: نهم دی به همه نشان داد که مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره حافظ نظام و پشتیبان ولایت فقیه هستند و نظام به پشتوانه قوی مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، با قدرت در مسیر پیشرفت و تعالی گام برمی‎دارد.

فرماندار خوسف با بیان اینکه روز نهم دی‌ماه، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‎ها و حرمت‌شکنی‎ها است، افزود: نهم دی‌ماه روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‎شناسند و هرگز فریب حیله‎ها و نیرنگ‎های آنان را نمی‎خورند.

فرجامی‎فرد با اشاره به دستاوردها و پیروزی‎های به دست آمده در مذاکرات هسته‎ای اذعان داشت: حماسه نهم دی نماد عزّت، عظمت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و به برکت همین عظمت انقلاب و پایداری ملت ایران کشورهای سلطه در مقابل حقانیت ایران تسلیم شدند.

وی گفت: حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است که باید با تمامی ابعاد و زوایای پنهان آن برای مردم تبیین شود.

فرماندار خوسف با اشاره به برگزاری برنامه‎های گرامیداشت حماسه نهم دی همزمان با سراسر کشور در شهرستان خوسف از تمامی مسئولان دستگاه‎های اجرایی خواست تا با حضور پررنگ در جلسات و برنامه‎های نهم دی‎ماه امسال با برگزاری مراسم تبلیغی مردم را برای حضور باشکوه در این مراسم دعوت کنند.

انتهای پیام/69020/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول