اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف خبر داد

تشکیل نخستین هیئت‌های اجرایی انتخابات تاریخ خوسف

فرماندار خوسف گفت: پس از ارتقای شهرستان خوسف، در انتخابات ریاست جمهوری امسال دو هیئت اجرایی در شهرستان خوسف و بخش جلگه ماژان تشکیل می‌شود.

تشکیل نخستین هیئت‌های اجرایی انتخابات تاریخ خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوسف مهدی فرجامی‌فرد از انتخاب 14 نفر معتمد مردمی به عنوان اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 9 نفر عضو اصلی و پنج نفر نیز به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و تأکید ایشان بر قانون‌مداری و محور قرار گرفتن قانون در تمامی امور و تصمیمات و تأکید بر امانت‌داری از رأی مردم، تصریح کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات در این شهرستان باید بر مبنای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و گام برداشتن در راستای خلق حماسه سیاسی باشد.

فرماندار خوسف اضافه کرد: پس از ارتقای شهرستان خوسف امسال در این شهرستان دو هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خوسف و بخش جلگه ماژان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/69013/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول