اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف خبر داد

واگذاری زمین بیمارستان 32 تختخوابی خوسف

فرماندار خوسف از واگذاری زمین بیمارستان 32 تختخوابی و پیگیری برای تامین اعتبار ساخت آن خبر داد و گفت: اعتبار ساخت این بیمارستان 10 میلیارد ریال است.

واگذاری زمین بیمارستان 32 تختخوابی خوسف

مهدی فرجامی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های فرمانداری خوسف طی یک‌سال اظهار داشت: طی یک سال 16 اداره در خوسف ارتقاء و هفت اداره تاسیس شده است.

وی افزود: اداره‌های راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، بانک رفاه، ایستگاه هواشناسی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله اداراتی هستند که تاسیس شده‌اند.

فرماندار خوسف متذکر شد: راه‌‌اندازی اداراتی همچون مرکز بهداشت شهرستان خوسف، هلال احمر، بنیاد مسکن و امور عشایری نیز در حال پیگیری است.

وی از واگذاری زمین بیمارستان 32 تختخوابی و پیگیری برای تامین اعتبار ساخت آن خبر داد و گفت: اعتبار ساخت این بیمارستان 10 میلیارد ریال است.

فرماندار خوسف پیگیری جدی برای برگزاری نمایشگاه بهاره، کلنگ‌زنی پایگاه‌های امداد و نجات خور و ماژان و افتتاح ساختمان دانشگاه پیام‌نور را از مهم‌ترین اقدامات این شهرستان دانست.

فرجامی‌فرد برگزاری همایش بزرگ شترسواری، اتومبیل‌رانی و موتورسواری شرق کشور در دق خور، بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان خوسف و حمایت جدی از تشکیل نظام صنفی کشاورزان و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در شهرستان خوسف برشمرد.

وی از افتتاح بخشداری جلگه ماژان و جهاد کشاورزی خبر داد.

فرماندار خوسف تصریح کرد: پیگیر جدی برای انتقال صنوف آلاینده و مزاحم به شهرک صنعتی هستیم.

فرجامی‌فرد از گازرسانی به 11 روستای شهرستان خوسف خبر داد و گفت: خط انتقال آب به شهرک صنعتی شماره دو و پست 132 کیلو ولت برق شهرک صنعتی انجام شده است.

وی به مهمترین اقدامات حوزه امنیتی و انتظامی فرمانداری خوسف اشاره کرد و افزود: برگزاری منظم کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خوسف، برگزاری منظم شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در زمان‌های تعیین شده از جمله اقدامات این حوزه است.

فرماندار خوسف یادآور شد: تشکیل دبیرخانه محرمانه فرمانداری، تهیه پرونده پرسنلی محرمانه برای تمامی پرسنل، تهیه و ارسال گزارشات فصلی تنش‌های کارگری شهرستان خوسف از اقدامات صورت گرفته حوزه امنیتی فرمانداری این شهرستان است.

فرجامی‌فرد از اتمام احداث کتابخانه 120 متری معدن قلعه‌زری خبر داد و اضافه کرد: احداث این کتابخانه با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (در اختیار بسیج سازندگی) به اتمام رسیده است.

وی اذعان داشت: مبلغ هشت میلیون ریال بابت خرید تجهیزات ضروری مورد نیاز کتابخانه عمومی خوسف از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای سال گذشته هزینه شده است.

انتهای پیام/69013/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول