اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف خبر داد

کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تخت‌خوابی خوسف در آینده‌ای نزدیک

فرماندار خوسف با بیان اینکه بیمارستان 32 تخت خواب خوسف به زودی کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: طی یک سال گذشته 16 اداره در خوسف ارتقا و هفت اداره تاسیس شده است.

کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تخت‌خوابی خوسف در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، مهدی فرجامی‌فرد صبح امروز در جمع مردم خوسف اظهار داشت: هفته دولت فرصت خوبی برای بازگو کردن اقدامات دولت و مسئولان است.

وی ادامه داد: مردم ولی نعمت‌های ما هستند و ما به عنوان خادمان باید انجام وظیفه کنیم.

فرماندار خوسف با اشاره به فعالیت‌های فرمانداری خوسف طی یک سال گذشته تصریح کرد: با توجه به اینکه یک سال از زمان تاسیس شهرستان خوسف می‌گذرد، تا‌کنون اقدامات شایسته‌ای در سطح شهرستان انجام شده است و همه باید به سمت پیشرفت خوسف جهاد کنیم.

تاسیس 7 اداره در خوسف

فرجامی‌فرد یادآور شد: با وجود اینکه خیلی از ادارات در شهرستان وجود نداشت، استقرار ادارات خوسف نخستین کاری بود که باید انجام می‌شد.

وی افزود: طی یک سال گذشته 16 اداره در خوسف ارتقا و هفت اداره تاسیس شده است.

فرماندار خوسف، اداره‌های راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، بانک رفاه، ایستگاه هواشناسی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از جمله اداراتی برشمرد که طی سال گذشته احداث شده‌اند.

فرجامی‌فرد خاطر نشان کرد: همچنین راه‌اندازی مرکز بهداشت شهرستان خوسف، هلال احمر، بنیاد مسکن و امور عشایری نیز در حال پیگیری قرار گرفته است.

بیمارستان 32 تخت خواب خوسف به زودی کلنگ‌زنی می‌شود

وی از واگذاری زمین بیمارستان 32 تخت‌خوابی خوسف خبر داد و افزود: پیگیری‌های مربوطه برای تامین اعتبار این بیمارستان در دستور کار قرار گرفته است و به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

فرجامی‌فرد از گازرسانی به 11 روستای شهرستان خوسف خبر داد و گفت: همچنین خط انتقال آب به شهرک صنعتی شماره دو و پست 132 کیلو ولت برق شهرک صنعتی انجام شده است.

وی یادآور شد: تمامی کمیته‌ها، کمیسیون‌ها و جلسات برای تثبیت امور مردم شهرستان شکل گرفته است و شهرستان خوسف رتبه‌های اول تا سوم را در این زمینه کسب کرده است.

برگزاری کنکور سراسری برای نخستین‎بار در خوسف

فرماندار خوسف اذعان داشت: برنامه‌های دهگردشی، در ارتباط با بررسی مشکلات روستاها و رفع آنها یکی از برنامه‌های مهمی بود که توانستیم مشکلات اهالی روستا را از زبان آنها شنیده و تا حد ممکن آنها را برآورده کنیم.

فرجامی‌فرد از برگزاری کنکور سراسری برای نخستین‎بار در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: با برگزاری آزمون در خوسف مشکل بسیاری از دانش‌آموزان برای رفتن به شهرستان‌های دیگر رفع شد.

وی از برگزاری همایش بزرگ شترسواری، اتومبیل‌رانی و موتورسواری شرق کشور در دق خور خبر داد و گفت: همچنین بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان خوسف، حمایت جدی از تشکیل نظام صنفی کشاورزان و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی از دیگر اقدامات صورت گرفته در شهرستان خوسف است.

افتتاح کتابخانه معدن قلعه‌زری با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال

فرماندار خوسف گفت: در حوزه امنیتی و انتظامی فرمانداری خوسف اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته است.

فرجامی‌فرد برگزاری منظم کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خوسف و برگزاری منظم شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در زمان‌های تعیین شده را از جمله اقدامات مهم این حوزه عنوان کرد.

وی یادآور شد: کتابخانه 120 متری معدن قلعه‌زری با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (در اختیار بسیج سازندگی) احداث شده و به اتمام رسیده است.

فرماندار خوسف در ارتباط با صنوف مزاحم در شهر خوسف تصریح کرد: در این ارتباط پیگیر‌ی‌های مورد نیاز انجام شده و پیگیر جدی برای انتقال صنوف آلاینده و مزاحم به شهرک صنعتی هستیم.

پرداخت 14 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خوسف

وی در ارتباط با مهم‌ترین اقدامات انجام شده در بخش کشاورزی شهرستان خوسف یادآور شد: مرکز جهاد کشاورزی در بخش ماژان خوسف افتتاح شده، همچنین 14 میلیارد تومان با عاملیت بانک سپه به بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت شده است.

فرماندار خوسف گفت: صندوق توسعه بخش کشاورزی برای نخستین‎بار در شهرستان خوسف راه‌اندازی شده است که 188 پروانه تا‌کنون صادر شده و 650 نفر تا‌کنون عضو شده‌اند.

بزرگترین معادن زیرزمینی شرق کشور در خوسف

فرجامی‌فرد از توسعه سطح زیر کشت گل نرگس در خوسف خبر داد و گفت: طی سال گذشته سطح زیر کشت گل نرگس از 9 هکتار به 18 هکتار در سال جاری رسید.

وی در ارتباط با کارگروه بخش معدن خوسف اذعان داشت: شهرستان خوسف بعد از طبس قطب معدنی محسوب می‌شود و بزرگترین معادن زیرزمینی شرق کشور را دارا است.

انتهای پیام/69017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول