اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف خبر داد

توزیع 50 هزار تعرفه اخذ رأی در خوسف

فرماندار خوسف گفت: تعداد 50 هزار تعرفه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شعب اخذ رأی این شهرستان توزیع می‌شود.

توزیع 50 هزار تعرفه اخذ رأی در خوسف

مهدی فرجامی‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه انتخابات مصداق کارآمدی نظام و تجلیگاه همبستگی مردم و نظام است، اظهار کرد: انتخابات امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که امسال دو انتخابات باهم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در 79 روستای شهرستان خوسف انتخابات برگزار می‌شود.

فرماندار خوسف با بیان اینکه تعداد 463 نفر برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: از این تعداد 11 نفر رد صلاحیت شدند و 10 نفر نیز انصراف دادند.

فرجامی‌فرد از رقابت 442 نفر کاندیدا در انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا در خوسف خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 18 نفر مربوط به شوراهای شهر و مابقی مربوط به شوراهای روستایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعداد 50 هزار تعرفه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شعب اخذ رأی شهرستان خوسف توزیع می‌شود، اضافه کرد: از این تعداد 25 هزار تعرفه مربوط به انتخابات شوراها و 25 هزار تعرفه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری است. 

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه 60 صندوق آرای انتخابات ریاست جمهوری را در این شهرستان جمع‌آوری می‌کنند، تصریح کرد: از این تعداد 13 صندوق ثابت و 47 صندوق سیار است.

فرجامی‌فرد ادامه داد: همچنین تعداد 84 صندوق اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تعیین شده است.‌

وی از همکاری بیش از هزار نفر در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

فرماندار خوسف، مردم این شهرستان را برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد و یادآور شد: مردم ولایتمدار شهرستان خوسف در راستای منویات مقام معظم رهبری برای خلق حماسه سیاسی با حضور خود برگ زرین دیگری را در تاریخ رقم خواهند زد.

انتهای پیام/69008/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول