اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن کرمان خبر داد

انجام 516 میلیون دلار صادرات از کرمان طی 8 ماه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: طی هشت ماه سال جاری ارزش کالاهای صادراتی استان کرمان 516 میلیون دلار بوده است.

انجام 516 میلیون دلار صادرات از کرمان طی 8 ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمود سلطانی‌زاده امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش روز صادرات در 21  آذر ماه در کرمان با تجلیل از 16 صادرکننده برتر در کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: صادرکنندگان در تابستان بعد از چند نوبت فراخوان و اطلاع‌رسانی به سایت توسعه تجارت مراجعه و ثبت‌نام کرده و صادرکنندگان برتر از بین 41 صادرکننده انتخاب شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، سابقه صادرات، مهارت فنی و تخصصی، شرکت در بخش صادرات، تبلیغات مؤثر، گواهی‌های معتبر بین‌المللی و جذب سرمایه خارجی و امتیازات را از جمله موارد انتخاب صادرکننده برتر برشمرد.

سلطانی‌زاده اذعان داشت: طی هشت ماه سال جاری ارزش کالاهای صادراتی استان کرمان 516 میلیون دلار بوده است که شامل 529 هزار تن محصولات صنعتی به ارزش  92 میلیون دلار و 97 هزار تن کالای کشاورزی به ارزش 424 میلیون دلار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هیچ بخشی نباید کار خلاف قانون انجام شود، ابراز داشت: اعتقادم بر این است که هیچ کاری را بر خلاف قانون و مقررات انجام ندهم.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول