اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد

نامگذاری مراکز ورزشی تبریز به نام قهرمانان پارالمپیک

استاندار آذربایجانشرقی در این همایش تجلیل از ورزشکاران جانباز و معلول دستور نامگذاری مراکز ورزشی به نام قهرمانان پارالمپیک را صادر کردند.

نامگذاری مراکز ورزشی تبریز به نام قهرمانان پارالمپیک

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در این نشست صمیمی افزود: دیدن چهره‌های این قهرمانان انرژی مثبت و دوچندانی برای خدمت به این قشر می‌بخشد و اگر روزی شاهد بودیم رزمندگان در صحنه جنگ تحمیلی از میهن اسلامیان دفاع می‌کردند امروز هم افتخارآفرینی در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش را می‌بینیم و با موفقیت‌های خود دل 75 میلیون ایرانی را شاد و دشمنان را مأیوس می‌کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: تبلیغات زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران می‌شود ولی موفقیت‌های ورزشکاران با پیام صلح و دوستی، حقانیت جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد و از همه شما قهرمانان و مربیان تشکر می‌کنم.

جبارزاده در ادامه بیان کرد: علاقه ما به هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین مضاعف خواهد بود و استان پتانسیل و نیروهای انسانی با غیرت و با شجاعت زیادی دارد و با مهیا کردن امکانات بیشتر برای تعالی ورزش جانبازان و معلولین گام برخواهیم داشت.

وی افزود: آذربایجان‌شرقی در عرصه ورزش جانبازان و معلولین مثل تمام عرصه‌ها در برترین جایگاه قرار دارد و ضمن استمرار جایگاه فعال موفقیت‌های بیشتری را نیز کسب خواهیم کرد.

جبارزاده تصریح کرد: این استمرار و موفقیت 2 شرط دارد یکی همت شما و دیگری تهیه امکانات و تدارکات که وظیفه ماست و با توجه به اراده و عزم شما وظیفه ماست که امکانات را فراهم کنیم تا با تمام توان شاهد موفقیت روزافزون باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در این نشست دستور نامگذاری مراکز ورزشی به نام قهرمانان پارالمپیک را صادر کردند.

انتهای پیام/60001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول