اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / حاشیه‌‌نگاری فارس از آیین تجلیل از معلولان نمونه ایلامی

از بستن لب‌های سرودخوانان معلول تا باز شدن بغض حاضران با ذکر یا حسین (ع)

آیین تجلیل از معلولان نمونه استان ایلام دارای حواشی مختلفی بود که خواندن آن خالی از لطف نیست.

از بستن لب‌های سرودخوانان معلول تا باز شدن بغض حاضران با ذکر یا حسین (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیین تجلیل از معلولان نمونه استان ایلام در سالن اجتماعات بهزیستی استان ایلام برپا شد که دارای حاشیه‌های مختلفی بود که به قلم فارس به آن اشاره می‌شود.

* شماری از کودکان معلول سرود لالایی مادرانه را به صورت اشاره و با لب‌های بسته برای حاضران خواندند که عده‌ای دیگر در پشت صحنه با آهنگی سنگین‌تر از آه مادرانه برای حاضران قرائت می‌کردند.

* ذکر یا حسین (ع) و قرائت حدیثی از اباعبدالله حسین (ع) از سوی حسین کلانتری روضه‌خوان امام حسین (ع) و معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام پس از قرائت سرود کودکان معلول ایلامی با لب‌هایی بسته و در ابتدای سخنرانی‌اش فضای معنوی خاصی را به مجلس داد.

* در حین تجلیل از معلول نمونه‌ای که به واسطه حفظ چندین جزء قرآن مورد تقدیر مسئولان امر واقع شد، حسین کلانتری خطاب به حاضران در آیین گفت: هرکدام از افراد سالم جمع که تنها یک جزء قرآن را حفظ کرده‌ خود را معرفی کند تا جایزه بگیرند، حضار در پاسخ معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با سر دادن صلوات برای سلامتی معلول حافظ قرآن از وی تقدیر کردند.

* حسین کلانتری، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نخستین جلسه رسمی خود را بعد از معارفه‌اش با حضور در میان جامعه معلولان آغاز کرد.

* وجود ویلچر، واکر، عصای سفید و دیگر آلات مورد نیاز جامعه معلولان بر روی صحنه روبه‌روی مدعوین فضای خاصی را به آیین داده بود که همه زیرلب به دلیل سلامتی‌شان خدا را شکر کردند.

انتهای پیام/2246/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول