اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

اعتبارات فرهنگی بویین زهرا ناچیز است

امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه اعتبارات فرهنگی شهرستان بویین زهرا ناچیز است، گفت: توزیع نامناسب اعتبارات فرهنگی برخی از دستگاه‌های این شهرستان باید پیگیری شود.

اعتبارات فرهنگی بویین زهرا ناچیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بویین زهرا با اشاره به ناهماهنگی‌های فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: توزیع نامناسب اعتبارات فرهنگی برخی از دستگاه‌های این شهرستان باید پیگیری شود.

وی ادامه داد: بر این اساس اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها برپایه کار کارشناسی و از لحاظ اولویت‌ها باید توزیع و هزینه کرد آن نیز صورت پذیرد.

امام جمعه شهر بویین زهرا بیان کرد: تمام دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی باید ضمن برخورد با ناهنجاری‌ها از آسیب‌رسانی به ارزش‌های جامعه جلوگیری کرده و قاطعیت خویش را نشان دهند.

زرینه حجاب را ثمره عفاف دانست و افزود: تقویت برنامه‌های فرهنگی، اخلاقی و ارزشی مرتبط با عفاف در جامعه باید گسترش یافته و تقویت شود و همچنین ضرورت اجرای قانون طرح عفاف و حجاب با توجه به بروز بسیاری از مفاسد مورد اهتمام است.

این مسئول با اشاره به اینکه توسعه عفاف از اهداف آرمانی انقلاب اسلامی است، بیان کرد: رواج بدحجابی بسیاری از بانوان به رشد قارچ گونه ابزارهای جنگ نرم کمک کرده و از این حیث این هشدار متوجه مسئولان و متولیان کارهای فرهنگی است.

امام جمعه شهر بویین زهرا بهبود سیمای فرهنگی را بر مبنای اخلاق و شرع نیازمند تلاش دانست و ابراز داشت: تأکید قرآن کریم برای رعایت شئون اسلامی به ویژه حجاب از ترسیم راهبرد شاخص دین مبین اسلام برای این مسئله حکایت دارد.

انتهای پیام/77005/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول