اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

برگزاری هفته فرهنگی با عنوان هوای حرم تعمیق باورهای دینی را موجب می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برگزاری هفته فرهنگی در زنجان با عنوان هوای حرم تعمیق باورهای دینی را موجب می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگی با عنوان هوای حرم تعمیق باورهای دینی را موجب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی باقری صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان حسینیه اعظم زنجان اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی تاثیر بسزایی در تبیین معارف اهل بیت (ع) دارد.

وی با اشاره به اینکه سالانه برنامه‌های فرهنگی مختلفی در استان زنجان و با مشارکت دستگاه‎‌های مختلف اجرایی می‌شود، افزود: امسال نیز همزمان با ماه محرم هفته فرهنگی با عنوان در هوای حرم در زنجان در حال برگزاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه برگزاری هفته فرهنگی با عنوان در هوای حرم با تلاش و همکاری مسئولان حسینیه اعظم زنجان در حال برگزاری است، افزود: برگزاری این برنامه تاثیر بسزایی در تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اهل بیت (ع) دارد.

این مسئول با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط مسئولان حسینیه اعظم زنجان و همچنین کارکنان آستان مقدس امام حسین (ع) در برگزاری چنین برنامه فرهنگی ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی بیش از پیش در استان ادامه داشته باشد.

باقری با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های مرتبط با اهل بیت موجب آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با سبک زندگی ائمه معصومان (ع) و همچنین نحوه رفتاری آنها می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه اجرای برنامه‌های این چنین در عملکرد مثبت شهروندان تاثیر بسزایی داشته و شاهد آثار مثبت برگزاری اینگونه برنامه‌ها در جامعه هستیم.

لازم به ذکر است، هفته فرهنگی در هوای حرم با مشارکت آستان مقدس حرم مطهر امام حسین (ع) و همچنین حسینیه اعظم زنجان در حال برگزاری است.

از جمله برنامه‌هایی که در هفته فرهنگی در استان زنجان اجرایی می‌شود، برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی و همچنین برگزاری نمایشگاه در هوای حرم است.

در این نمایشگاه 10 غرفه دایر است و غرفه کودکان با هدف ترغیب کودکان به نقاشی با موضوع اهل بیت (ع)، غرفه مرکز آفرینش‌های ادبی آستان مقدس حرم امام حسین (ع)، غرفه دارالقرآن حرم امام حسین (ع)، غرفه اطلاع‌رسانی سایت آستان امام حسین (ع)، غرفه حرمین کاظمین (ع)، غرفه‌‌ کانون پرروش فکری و... از جمله غرفه‌های دایر شده در این نمایشگاه است.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول