اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

اتمام مجتمع فرهنگی نور به 300 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: مجتمع فرهنگی نور امام حسین (ع) 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل این پروژه 300 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

اتمام مجتمع فرهنگی نور به 300 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا شب گذشته در جریان بازدید فرماندار بیجار از روند احداث مجتمع فرهنگی نور امام حسین (ع) گفت: این مجتمع از پروژه‌های سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان است و اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای احداث این پروژه هزینه شده است، کمبود اعتبارات را موجب به تعویق افتادن افتتاح این پروژه عنوان کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه نیازمند 300 میلیون تومان اعتبار هستیم.

مختاری‌نیا مساحت زمین مجتمع فرهنگی نور امام حسین (ع) را 720 مترمربع و زیربنای این مجتمع را 2 هزار مترمربع عنوان کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌هایی که در این مجتمع انجام خواهد شد، گفت: همه فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی از جمله هیئت‌های مذهبی و شوراهای مذهبی، کانون مداحان و دارالقرآن و همچنین محل فعالیت خبرگزاری مهر، توزیع بسته‌های فرهنگی و ... در این مجتمع است.

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار عنوان کرد: این مجتمع دارای سالن آمفی‌تئاتر با گنجایش 200 نفر و مهمانسرا و بخش‌هایی مختص انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است.

مختاری‌نیا در ادامه با بیان اینکه اشاعه و ترویج برنامه‌های فرهنگی و معنوی در جامعه امری بسیار ضروری است، ارتقای فرهنگ اسلامی جامعه را در گرو تقویت فعالیت‌های قرآنی و مذهبی عنوان کرد.

وی تقویت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را خط مقدمی در مقابل جبهه تهاجم فرهنگی دانست.

مختاری‌نیا در پایان با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی، مذهبی و دینی در جامعه کاری پسندیده است، گفت: در هر جامعه اسلامی اگر سرمایه فرهنگی و مذهبی و اسلامی افراد ارتقاء یابد موجبات توسعه فرهنگی آن جامعه را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/79015/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول